لطفا چند لحظه صبر نمائید

ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال


0.0 (0)
بدون دیدگاه

- پوشانندگی، رنگ دادن و ترکیب مواد روی پوست
- ساخته شده از پرزهای بسیار لوکس و نرم
- برطرف کردن نیازهای آرایشی شما
- حاوی 4 براش نرم و صاف و یک پد
- قابلیت تمیز کردن آسان
- با دوام و استحکام بالا
- استفاده آسان
- بسیار سبک

آماده ارسال

450,000 تومان
معرفی

براش‌های ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال

براش رژگونه ریل تکنیک 400 – براش مخروطی، نرم و پرزدار مناسب برای رژگونه که سطح صاف و یکدستی روی پوست ایجاد کرده و در نهایت پایانی طبیعی و جذاب به همراه خواهد داشت.
پد آرایشی ریل تکنیک – اسفنجی همه کاره که به گونه‌ای طراحی شده که از تکنولوژی فوم پیشرفته برای ترکیب صاف و یکدست مواد آرایشی روی پوست استفاده کرده و پایانی صاف و بی عیب و ایراد ایجاد می‌کند.
براش سایه ریل تکنیک دلوکس 300 – پرزهای کوتاه و حجیم این براش، سایه‌های کرمی و پودری را به صورت صاف و یکدست روی چین‌های چشم می‌زند. شما می‌توانید از این براش برای استفاده از کانسیلر نیز استفاده کنید. این براش هم برای مبتدی‌ها و هم برای حرفه‌ای می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
براش هایلایتر ریل تکنیک 402 – براشی پرزدار و نرم برای هایلایت کردن و استفاده از پودر بیک، به طور کلی برای ایجاد جلوه و درخششی طبیعی روی پوست. شما می‌توانید از این براش تقریبا برای هرکاری استفاده کنید. استفاده از کرم پودر، ترکیب کانسیلر و …/
براش کرم پودر ریل تکنیک 200 –  دارای پرزهای محکم برای استفاده از کرم پودرهای کرمی و مایع و ایجاد پایانی بی عیب و نقص.


تمیز کردن ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال

برای تمیز کردن براش‌ها ابتدا آنها را با آب ولرم بشویید. سپس یک قطره مایع تمیز کننده براش ( اگر در دسترس نبود کمی صابون یا شوینده بدن) را کف دست خود بریزید. به آرامی با انگشتان خود، پرزهای براش را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید. پرزها را فشار دهید تا آب اضافه آن خارج شود و با یک حوله تمیز آن را خشک نمایید. پرزهای براش را مرتب کرده و به حالت اولیه خود درآورید و اجازه دهید تا براش‌ها در مکانی مناسب خشک شوند.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.