لطفا چند لحظه صبر نمائید

آرکانسیل کرم پودر مات پرفکت شماره 012 Arcansil Perfect Matte Powder Cream


0.0 (0)
بدون دیگاه

ایجاد ظاهری شاداب و بدون خستگی
دارای بافت لطیف و مخملی
قابلیت پوشش دهی بالا و مات کننده
دارای ویتامین E و آنتی اکسیدان

آماده ارسال

550,000 تومان
معرفی

ویژگی های محصول : 

یکی از مهمترین و محبوبترین اعضای خانواده لوازم آرایشی، کرم پودر می باشد که زیرسازی مناسبی برای آرایش ایجاد می کند. کرم پودر مات پرفکت آرکانسیل، بافتی لطیف و مخملی دارد و با قابلیت پوشش دهی بالایی که دارد به صورت شما ظاهری شاداب و بدون خستگی در تمام روز را می دهد. نتیجه نهایی این محصول روی صورت حالتی مات و طبیعی خواهد داشت. وجود ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین e پوست شما را سالم و باطراوت نگه می دارد همچنین به دلیل دوام و ماندگاری بالا برای استفاده در طول روز بسیار ایده آل خواهد بود.
کرم پودر مت پرفکت آرکانسیل پوشش مات دارد، و فاقد چربی است. این محصول برای پوست های چرب بسیار ایده آل است. مهمترین فاکتور این کرم پودر داشتن ترکیباتی است که در کنار پوشش دهی عالی، کاملا سالم و عاری از مواد مضر مانند پارابن و … است. اگر دوست دارید در تمام طول روز یک کرم پودر مطمئن روی پوستتان داشته باشید و هر بار که در آینه نگاه میکنید مانند لحظه اول با طراوت باشد و اثری از ریزش و ماسیدگی نباشد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
شماره رنگ
012
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
SPF
دارد
ویتامین
دارد
لطفا چند لحظه صبر نمائید