لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن اکستریت د پارفوم زنانه اسفوندو مدل ROOSA


0.0 (0)
بدون دیگاه

نوع رایحه:شیرین
ساختار رایحه:میوه، گیاهان معطر، گل

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اکستریت د پارفوم زنانه اسفوندو مدل ROOSA حجم 100 میل

Roosa
تصور کنید در مسیر بازگشت به خانه با یک تماس تلفنی به یک مهمانی مهم دعوت می‌شوید. برای رفتن به مهمانی و آماده شدن به چه چیزهایی نیاز دارید؟ برای این مهمانی به دنبال چیزی می‌گردید. یک عامل محرک و انرژی‌بخش مثل عطری مانند ROOSA. با اولین اسپری از این ادکلن جوان، بوی میوه‌هایی مثل گلابی، پرتقال و گل رز به سرعت در فضای اطراف شما قابل استشمام می‌شود. این ترکیب میوه‌ای شادابی و نشاط عجیبی را در ابتدای کار به روح شما تزریق می‌کند. شیرینی این مخلوط طبیعی همان عامل محرک و انرژی بخشی است که از یک عطر انتظار دارید.واز پس پرده ای اسرار آمیز و رایحه مجذوب کننده،داستان عشقی عمیق در نگاه اول روایت می شود.
و در لایه میانی، بوی خوش جاسمین ، نعناع هندی و کارامل را با خود همراه می سازد. نت های پایانی این عطر خوش بو ، همسرایی وانیل، دانه های تونکا و میوه های قرمز است. این عطر به بانوان شیک پوش و عاشق پیشه برای استفاده در مهمانیها و مجالس رسمی پیشنهاد می شود

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
خانم ها
نوع رایحه
شیرین
ساختار رایحه
میوه، گیاهان معطر، گل
نت آغازی
پرتقال، گلابی، رز
نت میانی
نعناع هندی، یاسمن، کارامل
نت پایانی
تونکا، میوه‌های قرمز، وانیل
کشور مبدا برند
فرانسه
حجم
100 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو