لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن اکستریت د پارفوم مردانه اسفوندو مدل YAZZ


0.0 (0)
بدون دیگاه

نوع رایحه:گرم
ساختار رایحه:ادویه، گیاهان معطر

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اکستریت د پارفوم  مردانه اسفوندو مدل YAZZ حجم 100 میل

YAZZ
رایحه اغواگر و پیچیده که بر پایه‌ای مطبوع و غنی از ترنج، هل وزعفران به کمال می‌رسد؛ به زیبایی از ایده‌ها و داستان‌هایی که در پشت این مجموعه بودند؛ سخن می‌گوید: ادای احترام به زمین و طبیعت، در قالب رایحه‌ای پالوده و فاخر.
رایحه‌ای شگفت‌انگیز و بکر از همراهی چرم و زیره که در هم تنیدگی دودی – گیاهی و تاریک خود را در فضایی شفاف و با طراوت از نت‌های مرکباتی به نمایش گذاشته و با لمسی از غنای افسونگر و شاعرانه
رایحه ای شیک و منحصر به فرد که در قلب خود ترکیبی از هل و زعفران را با گرمای دلنشین چرم در هم آمیخته و اعجازی بی نظیر را ایجاد نموده است. عطر YAZZ که با الهام از طبیعت بکر طراحی شده است. نت های بکار رفته را می توان زعفران، ترنج، گل شمعدانی ،هل سبز، زیره سبز ، چرم ، نعناع هندی، عود اعلام نمود که در پس خود رایحه ای کمرنگ از مشک و ترنج را نهفته دارد.
می توان آن را یک انتخاب کامل برای شیک پوشان و علاقمندان به روایح لوکس در فصول سرد سال معرفی نمود که با ماندگاری بسیار بالای خود می تواند خالق شبی رومانتیک و به یادماندنی گردد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان
نوع رایحه
تند ، تلخ
ساختار رایحه
ادویه , چوب , صمغ , گیاهان معطر , چرم
نت آغازی
صمغ، رازیانه
نت میانی
زنبق زرد، فلفل
نت پایانی
چوب خشک، چرم
کشور مبدا برند
فرانسه
حجم
100 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو