لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن اکستریت د پارفوم مردانه اسفوندو مدل VIOLA INTENSE


0.0 (0)
بدون دیگاه

نوع رایحه:خنک، طبیعت
ساختار رایحه:چوب، مرکبات، گیاهان معطر

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اکستریت د پارفوم  مردانه اسفوندو مدل VIOLA INTENSE حجم 100 میل

برند :  SFONDO
ادکلن VIOLA INTENSE

در این ادکلن رایحه مرکبات بسیار تازه در ابتدا و درختان جنگلی در ادامه آن و از اینها جالبتر ترکیب سرد و خنک در کنار همدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود.

این ادکلن مردانه با داشتن رایحه ای معطر شامل رایحه ی سیب سبز ، نعناع و لیمو موجود در ترکیباتش آن را به اکسیری جادویی تبدیل کرده .

با اسپری کردن این ادکلن روی پوست و محل نبضتان بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد.

در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی تشکیل می‌شوند.

پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی وانیل، خزه‌ درخت بلوط ، چوب سدر و خس خس خواهید شد.

این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.
این ادکلن زیبا که میتواند ادکلنی چهارفصل و قابل اعتماد با ماندگاری و پخش بوی خوب باشد را به شما عزیزان و همراهان پیشنهاد می‌کنیم.

رایحه اولیه : سیب سبز – لیمو – نعناع

رایحه میانی : دانه تونکا – گل شمعدانی – عنبر

رایحه پایانی : وانیل – خس خس – چوب سدر – خزه درخت بلوط

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان
نوع رایحه
خنک، طبیعت
ساختار رایحه
چوب، مرکبات، گیاهان معطر
نت آغازی
سیب سبز، لیمو، نعناع
نت میانی
دانه تونکا، گل شمعدانی، عنبر
نت پایانی
وانیل، خس خس، چوب سدر، خزه، درخت بلوط
کشور مبدا برند
فرانسه
حجم
100 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو