لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن مانیلا گریس زنانه MANILA GRACE EDT W 100 ML


0.0 (0)
بدون دیگاه

-حجم 100 میلی لیتر
-سال ساخت 2015
-کشور تولید کننده ایتالیا
-نوع رایحه شیرین، گرم
-گروه بویایی میوه ای، گلی
-مناسب برای خانم ها

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول : 

عطری از برند ایتالیایی مانیلا گریس است که در سال 2015 میلادی به بازار عطر جهان عرضه گردید. آفرینشی باشکوه با رایحه ای گلی، میوه ای و اشتها آور، عطری برای زنی با شخصیتی پیچیده و با اعتماد به نفس بالا، بانویی با ویژگی های زنانه، افسونگر و درعین حال سرشار از آرامش.
نت بالایی ادو توالت مانیلا گریس، نخست با ترکیبی از رایحه های لیمو، گل شمعدانی، انگور فرنگی سیاه و هل آغاز می شود که حسی گرم و پرحرارت را القا می سازد. اما با گذشت زمانی اندک، این روایح اشتها آور شیرینی زنجبیلی، موگه، نارگیل و هلوی سفید است که در نت میانی و قلب این عطر زنانه خودنمایی می کند. درنهایت نیز نت پایه این عطر با رایحه وانیل، سدر، چوب عنبر و رایحه اورکانوکس تکمیل می شود.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
مناسب برای
بانوان
نوع رایحه
شیرین، گرم
نت آغازی
لیمو، گل شمعدانی، انگور فرنگی سیاه , هل
نت میانی
شیرینی زنجبیلی، موگه، نارگیل , هلوی سفید
نت پایانی
وانیل، سدر، چوب عنبر و اورکانوکس
کشور مبدا برند
ایتالیا
حجم
100میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید