لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن مردانه نوید محمدزاده


0.0 (0)
بدون دیگاه

خانواده بویایی عطر نوید مردانه: باطراوت، ادویه ای
نت های بالایی: لیمو، ریحان و برگ بنفشه
نت های میانی: جوز هندی، فلفل صورتی
نت های پایه: وتیور، نعناع هندی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ادو پرفیوم مردانه نوید محمدزاده عطری از برند ایرانی نوید محمدزاده است که در سال 2020 میلادی چشم به دنیای عطر گشود، آفرینشی باشکوه با رایحه ای باطراوت و ادویه ای که در قالب یک زوج عطری منحصر به فرد روانه بازار شد. عطری با رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند، عطری پر احساس و انرژی بخش که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورد. عطری با روایحی برگرفته از شخصیت خاص این بازیگر برجسته برای فردی سخت کوش، با اعتماد به نفس، پر شور و احساس که با ظاهر متمایز و سبک خاص خود، تاثیری عمیق بر روی دیگران می گذارد و همگان را مجذوب خود می سازد. طراحی متمایز بسته بندی این دو عطر به گونه ای است که این زوج عطری، در نهایت مکمل یکدیگر هستند و با آرمیدن در کنار هم، تصویری از یک ببر پر ابهت را می آفرینند. خبر تولید و لانچ این عطر به صورت رسمی در اینستاگرام نوید نیز درج شد.

عطر مردانه نوید محمدزاده

نت بالایی عطر مردانه نوید محمدزاده نخست با رایحه های معطر لیمو، ریحان و برگ بنفشه آغاز می شود اما دیری نمی انجامد که ترکیبی از روایح جوز هندی و فلفل صورتی در نت میانی و قلب این عطر خودنمایی می کند. در نهایت نیز رایحه های ماندگار وتیور و نعناع هندی از نت پایه این عطر مردانه بر جای می ماند.عطر مردانه نوید محصولی از برند نوید محمد زاده است که در حجم 100 میلی لیتر عرضه شده و برای استفاده آقایان مناسب است. .
خانواده بویایی عطر نوید مردانه: باطراوت، ادویه ای
نت های بالایی: لیمو، ریحان و برگ بنفشه
نت های میانی: جوز هندی، فلفل صورتی
نت های پایه: وتیور، نعناع هندی
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان
کشور مبدا برند
ایران
حجم
100 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو