لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن موسچاینو فور اور 100 میل MOSCHINO FOREVER EDT M 100 ML


0.0 (0)
بدون دیگاه

-حجم : 100 میلی لیتر
-سال ساخت : 2011
-کشور تولید کننده : ایتالیا
-نوع رایحه : تلخ، خنک
-گروه بویایی : سرخسی، گیاهی
-مناسب برای: آقایان

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول : 

عطری است از برند ایتالیایی موسکینو که در سال 2011 توسط عطرسازی به نام ناتالی لارسون به بازار عطر جهان معرفی گردید. عطری با رایحه ای تلخ و خنک و در گروه بویایی آروماتیک، سرخسی. بطری این عطر ساده و به همراه درپوشی است که با توجه به نام برند موسکینو طراحی شده و زیبایی آن را چندین برابر می نماید.
نت  بالایی فور اور را رایحه های ترنج، میوه کامکوات و بادیان ختایی تشکیل می دهند. بعد از گذشت مدتی از اسپری کردن این عطر، روایح نت میانی جای نت بالایی رو خواهند گرفت. قلب این عطر را روایح دانه تونکا، فلفل و مریم گلی تشکیل داده اند. نت پایه این عطر مردانه شامل رایحه های علف وتیور، مشک و چوب صندل است که هرم بویایی این عطر را تکمیل نموده و از خود رایحه ای به یاد ماندنی بر جا می گذارد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان
نوع رایحه
تلخ، خنک
نت آغازی
ترنج، میوه کامکوات و بادیان ختایی
نت میانی
دانه تونکا، فلفل و مریم گلی
نت پایانی
وتیور، مشک، چوب صندل
کشور مبدا برند
ایتالیا
حجم
100میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید