لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادکلن ویزاری پور گلد Roberto Vizzari Pure Gold


0.0 (0)
بدون دیگاه

-حجم100 میل
-طبع خنک و شیرین
-مناسب برای بانوان
-ماندگاری بسیار خوب

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول : 

عطر ادکلن روبرتو ویزاری پور گلد-Roberto Vizzari Pure Gold ، برای استفاده در روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

پس از اولین اسپری از Pure Gold بوی نارنج و پرتقال ماندارین را استشمام خواهید کرد. این نت‌های مرکباتی شادی و انرژی را در شما بیشتر می‌کنند. در ادامه نت‌های میانی با وجود گل‌های یاسمین و آفتابگردان وارد صحنه می‌شوند. بوی این نت‌های شیرین طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی بوی Pure Gold با نت‌های پایانی تثبیت می‌شود. این نت‌ها از ترکیب وانیل، نعناع، چوب کشمیر و مشک ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب کمی تند هیجان و اعتمادبه‌نفس شما را به شکل عجیبی بالا می‌برد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
مناسب برای
بانوان
نوع رایحه
خنک و شیرین
نت آغازی
نارنج و پرتقال ماندارین
نت میانی
گل یاسمین و آفتابگردان
نت پایانی
وانیل، نعناع، چوب کشمیر و مشک
کشور مبدا برند
فرانسه
حجم
100میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید

برچسبها