لطفا چند لحظه صبر نمائید

اسپری زنانه پرل اند بیوتی صدفی کننده پودری نیوا


0.0 (0)
بدون دیگاه

– ضد تعریق

– سهولت در موزدایی

– مراقبت ملایم از بدن

– تاثیر ۴۸ساعته

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

توضیحات

اسپری زنانه « Pearl Beauty » از برند خوشنام «نیوآ» (Nivea) یکی از موفق‌ترین محصولات ضد تعریق، برای کنترل تعریق و مهار بوی نامطبوع آن است. پک دو عددی عرضه شده از این محصول در حجم ۱۵۰ میلی لیتربا قیمتی مناسب، امکان بهره‌ی بیشتر از این اسپری و خریدی مقرون به صرفه را فراهم کرده است. استفاده از این محصول کمک می‌کند تا ضمن کنترل تعریق، بویی خوشایند در طول روز فرد را از حس تمیزی و تازگی سرشار کند. این محصول با دوام ۴۸ ساعته این تضمین را می‌دهد که با انجام هر نوع فعالیت در طول روز، بوی نامطبوع عرق به سراغ فرد نیاید. اسپری پیرل بیوتی مناسب استفاده‌ی روزمره بوده و برای اسپری کردن در ناحیه‌ی زیر بغل و حتی نواحی که تعریق زیادی دارند مناسب است.

 

معرفی دئو اسپری زنانه پرل اند بیوتی پودری :


دئو اسپری زنانه پرل اند بیوتی از برند نیوا، حاوی عصاره مروارید می باشد که اعتماد به نفس واقعی را به مدت ۴۸ ساعت با تنظیم تعریق پوست برایتان فراهم می کند. به علاوه رنگ پوستی یکدست و بدنی خوشبو را بریتان به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های اصلی :


– ضد تعریق

–  سهولت در موزدایی

– مراقبت ملایم از بدن

– تاثیر ۴۸ساعته

– حاوی عصاره ی مروارید

– سازگاری کامل با پوست

– مورد تائید متخصصین پوست

فاقد مواد:

– بدون الکل

– فاقد مواد رنگی

برای چه افرادی مناسب است:

برای خانم هایی که مایل هستند تا ۴۸ ساعت تعریق بر روی پوست نداشته باشند، پیشنهاد مناسبی است.


چه تاثیری دارد :


پس از استفاده از دئو اسپری زنانه پرل اند بیوتی نیوا، به کمک عصاره های مرواید، زیر بغل تان بدون عرق، پوستی یکرنگ و یکدست خواهد داشت.

معرفی برند:

در سال ۱۹۱۱ فردی آلمانی به نام «اسکار تروپلوویتز» مدیر شرکت داروسازی «بیرسدورف» استفاده از ماده جدید امولسیون‌کننده روغن محلول در آب با نام«Eucerit» را در تولید محصولات خود شروع کرد که در مقایسه با دیگر رقبای صنعت بهداشتی و زیبایی آن زمان عطر مطبوعی داشت و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کرد. وی سپس با افزودن اسانس‌هایی با رایحه پرتقال، نارنج، رز و یاس به محصولات خود، برند جدیدی به نام Nivea را آفرید که این کلمه از واژه «niveus» به معنای «سفید چون برف» گرفته شده بود. قوطی‌های آبی‌رنگ کرم مرطوب‌کننده نیوآ به سرعت با اقبال عمومی رو‌به‌رو شد و به جایی رسید که هم‌اکنون محصولات این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
خانم ها
حجم
150 میلی لیتر
بدون الکل
دارد
ماندگاری
48 ساعت