لطفا چند لحظه صبر نمائید

اسپری پرفیوم آرماف نیچه مدل ‌Black Onyx حجم 200 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

نوع: پرفیوم حجم عطر: 200 میلی لیتر مناسب برای: آقایان آقایان و بانوان بانوان کشور مبدا برند: امارات سال معرفی: 2014 میلادی نوع رایحه: تلخ تند ساختار رایحه: گل گیاهان معطر مرکبات میوه نت اولیه: دارچین لیمو شیرین هل نت میانی: عود گل سرخ نت پایانی: کهربا مشک نعنا هندی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
برند armaf اصالتا یک کمپانی تولید عطر در امارات متحده  عربی است که طراح این برند ۶۸ عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده اند. بادی اسپری پرفیوم آرماف نیچه مدل ‌Black Onyx حجم ۲۰۰ میلی لیتر یک محصول با کیفیت از این برند خوشنام می باشد. ساختار این محصول از مایع تشکیل شده و به همین دلیل با محصولات مشابه بسیار متفاوت می باشد. بادی اسپری پرفیوم آرماف نیچه مدل ‌Black Onyx حجم ۲۰۰ میلی لیتر ماندگاری بالایی دارد و تا مدت زمان طولانی با پخش بوی مناسبی که دارد شما را راضی نگه خواهد داشت. این محصول با کیفیت رایحه ای تند و تلخ دارد که در فصول سرد می تواند یار خوبی برای شما باشد. این محصول برای استفاده آقایان و بانوان طراحی و ساخته شده و با توجه به کیفیت خوب، ماندگاری بالا و حجم ۲۰۰ میلی لیتری نیلوکس به شما پیشنهاد می دهد تا از این اسپری تهیه و از استفاده آن لذت ببرید.
کارشناسان نیلوکس از شما درخواست می کنند، در صورتی که تجربه استفاده از این محصول ویژه را دارید در قسمت نظرات، دیدگاه خود را ثبت کنید تا به دیگران در انتخاب این محصول کمک کنید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
200 میلی لیتر
بدون الکل
دارد
ماندگاری
طولانی
سایر توضیحات
نوع رایحه: تلخ تند
ساختار رایحه: گل گیاهان معطر مرکبات میوه
نت اولیه: دارچین لیمو شیرین هل
نت میانی: عود گل سرخ
نت پایانی: کهربا مشک نعنا هندی