لطفا چند لحظه صبر نمائید

بیگودی برقی بابیلیس 3021E


0.0 (0)
بدون دیگاه

- 400 وات
- دارای 20 عدد بیگودی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

بیگودی برقی بابیلیس مدل 3021 دارای 20 شاخه می باشد که این بیگودی ها شامل 8 عدد سایز بزرگ به اندازه 32 میلیمتر، 6 عدد سایز متوسط به اندازه 25 میلیمتر و 6 عدد سایز کوچک به اندازه 19 میلیمتر هستند که با تنوع سایز این بیگودی ها در اندازه های متفاوت میتوان حالتهای مختلفی را ایجاد کرد.

همچنین این بیگودیها از روکش سرامیک مخملی بهره میبرند که مانع از ورود بیش از حد گرما به مو می شود و به تدریج موها را گرم میکند و حالت می دهد و مانع از سوختن و آسیب رساندن به موها میشود.
بیگودی برقی بابلیس 3021 دارای 20 عدد کلیپس پروانه ای و20 عدد کلیپس فلزی میباشد که به همراه یک کیف جهت نگهداری دستگاه در یک مجموعه تهیه شده است.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.