لطفا چند لحظه صبر نمائید

بی بی کرم برطرف کننده لکه‌های تیره پوست پوپا 001 PUPA BB Cream + Dark Spot Treatment


0.0 (0)
بدون دیگاه

- بی بی کرم متشکل از پرایمر و کرم پودر مناسب برای همه پوست‌ها

- محافظت در برابر اشعه‌ها، رادیکال‌های خطرناک و آلودگی هوا

- آبرسان، درمان آکنه، درمان جوش سر سیاه، روشن کننده ، صاف کننده و ضد لک

- ضد آفتاب (SPF 30)

- فاقد چربی، پارابن، عطر و الکل

- مورد تایید آزمایشات پوستی واقع شده است

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
بی بی کرم درمانی برطرف کننده لکه‌های تیره پوست پوپا یک محصول چند منظوره شامل کرم پودر، کرم درمانی لکه‌ها و عیوب پوست و همچنین از بین‌برنده جوش‌های سر سیاه می‌باشد. این محصول دارای خاصیت رطوبت رسانی به پوست می‌باشد که جلوه‌ای صاف و بی‌نقص به صورت بخشیده و از خشکی و کم آب شدن پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر خصوصیات این محصول از بین بردن قرمزی و التهاب بوده و از پوست در برابر اشعه UV مراقبت می‌کند.


توصیه آرایشی

مقدار کمی از محصول را روی پوست تمیز و مرطوب از ناحیه مرکزی صورت به سمت خارج پخش نمایید. در آخر از سمت چانه به سمت پایین گردن را محو نمایید. این محصول می‌تواند به تنهایی و یا به عنوان زیرساز آرایش استفاده شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.


 
مشخصات فنی
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
SPF
دارد
ویتامین
ندارد