لطفا چند لحظه صبر نمائید

بی یلندا میسلار خاک صورتی مناسب پوست خشک Bielenda botanical clays-vegan micellar liquid with pink glay


0.0 (0)
بدون دیگاه

ضد حساسیت
حاوی خاک رس
حاوی توت آکای

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول:




میسلار بی یلندا خاک رس صورتی، بسیار ملایم و ضد حساسیت میباشد، ولی در عین حال بسیار سریع و موثر عمل کرده و پوست خشک، حساس و کم آب را تمیز، شفاف و با طراوت میکند. خاک رس صورتی و توت آکای که خاصیت پاک‌کنندگی عمیق، سم‌زدایی و رطوبت‌رسانی را دارند در تولید این محصول استفاده شده اند و خواص بسیار زیادی برای پوست دارند.



خاک رس صورتی: پوست را خیلی سریع اسم زدایی کرده و آلودگی های موجود بر روی آن را پاک می کند و سریعا حس ناخوشایند کشیدگی و سوختگی پوست را از بین می برد. 


توت آکای : آنتی اکسیدان بسیار قوی و همچنین منبع غنی از مواد مغذی برای پوست مانند ویتامین های کمپلکس B ، E و c منیزیم ، کلیسم ، زینک و فولیک اسید است.این ترکیب پوست را آب رسانی ،پاک ، شفاف ، نرم و شاداب می کند.


نحوه مصرف: قبل از استفاده محصول را تکان دهید. پد را به محصول آغشته کرده و پوستتان را تمیز نمایید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
لهستان
مناسب پوست
خشک
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
لطفا چند لحظه صبر نمائید