لطفا چند لحظه صبر نمائید

بی یلندا ژل لایه بردار و روشن کننده آناناس Bielenda FRESH JUICE Brightening Face Enzymatic Peeling Pineapple


0.0 (0)
بدون دیگاه

لایه برداری مناسب پوست
مراقبت از پوست
پوشش علائم پیری
کلاژن سازی پوست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

خواص محصول:



اسکراب عصاره آناناس بی یلندا به شکل ژل سبک حاوی کمپلکس آنزیمی تولید شده است و لایه برداری موثر پوست را انجام می دهد. این ژل لایه بردار به آرامی سلول های مرده پوست را حذف کرده و پوست صورت را تمیز و شاداب می کند. این محصول برای پاکسازی و مراقبت از پوست مات در نظر گرفته شده است. لایه برداری مناسب پوست، به صورت ملایم و موثری انجام می شود و علائم پیری را از پوست صورت حذف می کند. به این ترتیب کلاژن سازی پوست تحریک شده و از بسته شدن منافذ نیز پیشگیری می شود.
فرمول لایه بردار روشن کننده آناناس بی یلندا، ترکیبی از مواد فعال و ذرات اسکراب قند است. آب مرکبات زیست فعال از طریق روش های فیزیکی به دست آمده و غنی از مواد الکلی است. آب مرکبات به کار رفته در فرمول این اسکراب، دارای فعالیت آنتی اکسیدانی است و از نشاط سلول های پوستی پشتیبانی می کند. اسکراب آب آناناس بی یلندا، درخشش و جوانی را به پوست شما باز می گرداند.



از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
لهستان
مناسب پوست
انواع پوست
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
لطفا چند لحظه صبر نمائید