لطفا چند لحظه صبر نمائید

بی یلندا کرم آبرسان و ضد چروک دور چشم Japan lift Bielenda anti wrinkle eye cream


0.0 (0)
بدون دیگاه

خاصیت آبرسانی عمیق
لیفت کردن پوست
مناسب انواع پوست خشک، چرب و مختلط میباشد.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول:


یکی از مهمترین عوامل و دلایل پیری زودرس و ایجاد چین و چروک دور چشم دهیدراته شدن یا کمبود طراوت و رطوبت این ناحیه میباشد. برای جلوگیری از از دهیدراته شدن پوست دور چشم استفاده از کرم های آبرسان و ضدچروک پیشنهاد می شود. کرم ضد چروک و آبرسان بیلندا با استفاده از فلسفه مراقبتهای پوستی خانم های کشور ژاپن با نام japan lift تولید و عرضه شده است. این کرم با ترکیبات منحصر به فرد و بی نظیری که دارد علاوه بر خاصیت آبرسانی عمیق به لایه های زیرین پوست دور چشم, باعث می شود که خطوط ریز ایجاد شده روی پوست دور چشم بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان کاملاً محو شوند. این کرم با لیفت کردن پوست دور چشم باعث میشود پوستی که شل و افتاده شده است بازسازی شده و به حالت اولیه خود بازگردد. این کرم مناسب انواع پوست خشک، چرب و مختلط میباشد.



طریقه مصرف‌: ابتدا کلیه پوست را از کلیه مواد آرایشی و بهداشتی با استفاده از شوینده متناسب با نوع صورت شسته و خشک نمایید. سپس مقداری از کرم آبرسان قوی و ضد چروک دور چشم بی یلندا را هر روز و شب دور چشم مالیده و با نوک انگشتان دست به خوبی ماساژ داده تا کاملا جذب شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
SPF
ندارد
کشور مبدا برند
لهستان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید