لطفا چند لحظه صبر نمائید

بی یلندا کرم روز ضد چروک مناسب سن 50 به بالا BIELENDA JAPAN LIFT MOISTURIZING ANTI WRINKLE DAY CREAM +50


0.0 (0)
بدون دیگاه

حاوی عصاره برنج تخمیر شده طبیعی
حاوی SPF 6
محافظت در برابره اشعه های مضر خورشید

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول:

کرم روز ضد چروک بیلندا مخصوص افرادی است که چین و چروک زیادی بر روی صورت خود دارد و قصد دارد این چین و چروک ها را به مرور زمان از بین برده و جلوه های جذاب و شاداب به پوست خود ببخشند این کرم با داشتن spf۶ پوست شما را در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشید در طول روز محافظت می کند این کرم قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد به طوری که اجازه نمیدهد پوست شما در طول روز خشک بشود این کرم قدرت سفت کنندگی بالایی داشته و با استفاده از آن پوستهای شل و افتاده صورت شما در مورد زمان به حالت اول و سفت خود باز می‌گردد. با استفاده مداوم از این کرم اپیدرم پوست شما سفت شده و حالت کشسانی اولیه خود را پیدا می‌کند که در این حالت چین و چروک های ریز و درشت جدیدی که می‌خواهند بر روی پوست ایجاد شود به تعویق می‌افتد.

طریقه مصرف : روز ها و زمانی که نور آفتاب وجود دارد، مقداری از این کرم را با استفاده از دل انگشتان خود به خوبی رو پوستتان ماساژ دهید و کمی زمان دهید تا جذب شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
ضد چین و چروک
SPF
دارد
کشور مبدا برند
لهستان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید