لطفا چند لحظه صبر نمائید

اسپری نرم کننده و ضد وز و گره وچه اصل 200 میل از مشکلاتی که اغلب خانم ها با آن رو به رو هستند گره خوردن و وز شدن موها بعد از حمام و در هنگام خشک کردن آن ها است. اما این پایان مشکلات نیست و وز کردن بیشتر بعد از خشک شدن موها اتفاق می افتد و گره خوردن هم ممکن است در هنگام شانه کردن به وجود بیاد.


0.0 (0)
بدون دیگاه

- باز کننده گره
- کاهش دهنده مو خره مو
- کاهش دهنده وز مو
- رطوبت رسانی موثر به ساقه مو
- نرم کننده مو
- آبرسان مو
- بدون ایجاد چربی
- ترمیم کننده مو

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اسپری نرم کننده و ضد وز و گره وچه اصل 200 میل

اسپری نرم کننده وچه  مناسب برای بازکنندگی گره، کاهش وز خوردگی، کاهش مو خوره است. این محصول با کمک روغن جوجوبا و ویتامین B5 همچنین با دارا بودن عصاره آلوئه ورا و پروتئین جوانه گندم موجب نرمی مو، آبرسانی مو، کاهش خشکی و شکنندگی مو میشود. اسپری وچه با حذف سولفات به حفظ رنگ و رطوبت طبیعی مو کمک میکند. این اسپری نرم کننده بدون ایجاد چربی و سنگینی بر رو مو حس خوبی به شما میدهد. شما میتوانید از این محصول به عنوان مکمل بسیار مناسب برای شامپو کراتین و اکستنشن وچه نیز استفاده کنید. محصول فوق العاده وچه همچنین فاقد سولفات، سیلیکون، پروپلین گلیکول، پارابن و نمک نیز میباشد.
 

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول مناسب کسانی هست که موهای وز و گره خورده دارند و همچنین به دنبال مو هایی نرم و لطیف هستند.

در صورت استفاده چه تأثیری دارد؟

اسپری نرم کننده و ضد وز و گره وچه اصل 200 میل موجب نرم و درخشان شدن مو ها میشود، همچنین فرایند شانه کردن مو ها را راحتتر میکند. موجب آبرسانی و کمک به ترمیم و بازسازی ساقه ها میکند.

نحوه مصرف این محصول چگونه است؟

هنگامی که موهای شما مرطوب است آنرا بر روی مو هایتان اسپری کرده و سپش خشک کنید. برای کاهش هر چه بیشتر وز بودن بر روی ساقه اسپری کرده و سپس شانه کنید. بعد از استفاده از این محصول فوق العاده نیازی به آبکشی ندارید. لطفا توجه کنید که هنگام اسپری این محلول با کف سر شما تماس نداشته باشد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
 

مشخصات فنی
حجم
200 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
عصاره
عصاره برگ آلوئه ورا
فاقد چربی
ندارد
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
آقایان/خانم ها
دارای خاصیت
رطوبت رسانی موثر
نوع ویتامین
ویتامین B5
لطفا چند لحظه صبر نمائید