لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم دورچشم وچه اصل ضد پف، ضد چروک و تیرگی و همچنین خاصیت ضد چروک بودن نیز دارد.کرم دور چشم وچه اورجینال با فرمولاسیون خاص خود موجب رفع چین و چروک دورچشم و همچنین باعث رفع تیرگی و پف های موضعی میشود. این محصول یک آبرسان قوی بوده


0.0 (0)
بدون دیگاه

- افزایش دهنده گردش خون
- کاهش دهنده تیرگی دور چشم
- کاهش دهنده پف دور چشم
- جلوگیری کننده از ایجاد میلیا
- افزایش دهنده استحکام پوست
- تغذیه کننده پوست
- جوان کننده پوست
- ضد چروک
- آبرسان قوی پوست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

کرم دور چشم وچه

این کرم دور چشم حاوی کافئین کپسوله و گیاه جینسینگ میباشد که موجب افزایش گردش خون، کاهش تیرگی و پف دور چشم میشود. همچنین کرم دور چشم وچه به علت داشتن امگا۳ و ویتامین A باعث کاهش  چین و چروک و خطوط دور چشم، تجدید بافت و احیا سلول های مرده و افزایش رطوبت دور چشم نیز میشود.  آنتی رادیکال گیاه جینسینگ به کار رفته در فورمولاسیون این کرم، تغدیه کننده و جوان ساز دور چشم می باشد.
این محصول فوق العاده به کمک پپتید ها و با تحریک سنتز کلاژن، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش علائم پیری زودرس میشود. از فواید دیگر این کرم میتوان به جلوگیری از ایجاد و تجمع میلیا و چربی، افزایش استحکام پوست به کمک کافئین کپسوله شده اشاره کرد. این محصول ضد چروک و آبرسان عمیق، مناسب برای زیر ساز آرایش دور چشم، ضد قارچ و باکتری نیز میباشد.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای کسانی که در پوست اطراف چشم خود دارای چین و چروک، پف کردگی و تیرگی هستند مناسب میباشد.

در صورت استفاده چه تأثیری دارد؟
در صورت استفاده مرتب از این محصول، شما دور چشمی مرطوب خواهید داشت که میتواند با حفظ استحکام طبیعی پوست، شما را از دست چین چروک ها راحت کند.

نحوه مصرف این محصول چگونه است؟
صورت خود را شسته و مقداری از این کرم را بر روی استخوان گونه خود بدون فشار اضافی پهش کنید. این کار را صبح و شب تکرار کنید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
 
مشخصات فنی
حجم
15 میل
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
ویتامین E، ویتامین A
SPF
ندارد
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید