لطفا چند لحظه صبر نمائید

خط چشم طلایی دوسه Double golden eyeliner


0.0 (0)
بدون دیگاه

-دارای جلوه مات
-دارای اپلیکاتور نمدی
-ضد آب و با ماندگاری بالا
-مناسب برای چشم های حساس

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول : 

خط چشم دوسه با کیفیت عالی و دارای رنگدانه های مشکی می‌باشد .
این محصول ضد آب بوده و ماندگاری طولانی بر روی پلک های شما دارد  خط چشم ضد آب دوسه   دارای بافت ساده و روان است که  استفاده از آن بسیار راحت و آسان بوده که با مهارتهای خود میتوانید جلوه ای خاص به چشمان خود بخشیده و جذابیت آرایشتان را چندین برابر کنید .
خط چشم دوسه در برابر تعریق مقاوم هستش و از ایجاد لکه و سایه جلوگیری میکند و به هیچ وجه روی پوست پلکها پخش نمی شود و سیاهی از خود باقی نمیزارد .
این محصول ایجاد حساسیت نمیکند و شما به راحتی میتوانید از این خط چشم استفاده کنید.
خط چشم حالت مات دارد و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. پس از استفاده شما به سرعت خشک می شود و به سایر قسمت های پلک پخش نمی‌شود .این محصول حالت مایع دارد و میتوانید آن را با محلول پاک کننده آرایشی پاک کنید.

طریقه مصرف:


خط چشم بولد دوسه را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. برای پر رنگ تر شدن این کار را تکرار کنید. بعد از استفاده درب آن را ببندید تا خشک نشود.
 

از کجا بدونم اصله؟


تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
ضد آب
دارد
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید