لطفا چند لحظه صبر نمائید

خط چشم ماژیکی آمیتیس


0.0 (0)
بدون دیگاه

- بسیار راحت و روان
- پوشش عمیق
- ماندگاری بسیار بالا
- کاملا مشکی و براق

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی

پرکاربردترین ابزار آرایشی مربوط به چشم، خط چشم می باشد که در انواع مختلف عرضه شده است. خط چشم ماژیکی آمیتیس با سر ماژیکی و رنگ صد در صد مشکی که دارد، آن را از سایر خط چشم‌ ها متمایز کرده است. این محصول نه تنها آسیبی به پوست نمی رساند، بلکه در تولید آن از بهترین مواد اولیه‌ آرایشی استفاده شده که توسط کارشناسان نیز تایید شده است.
بعضی از خانم‌ ها در هنگام کشیدن خط چشم با لرزش دست مشکل دارند، که خط چشم ماژیکی برای این دسته از افراد مناسب خواهد بود. خط چشم آمیتیس، با رنگ منحصر به فرد خود، دارای ماندگاری طولانی و بدون ریزش بوده و به سرعت خشک می‌ شود. با استفاده از این خط چشم شاهد خطوط صاف و یکدست روی چشمانتان هستید و با پوشش بالای این محصول دیگر نگران کم رنگ شدن آن نخواهید بود؛ به طوری ‌که تمام انتظاراتتان را از یک خط چشم ایده‌ آل برآورده خواهد کرد.

ویژگی های خط چشم ماژیکی

این مدل از خط چشم درخشندگی زیادی دارد، ولی نمی توان از آن انتظارِ خط چشم نازک و ظریف را داشت. با استفاده از خط چشم ماژیکی می توانید بدون توقف، خط چشمی روان و زیبا برای خود بکشید و گیرایی چشم های خود را بیشتر کنید.

ویژگی ها:
کنترل آسان در دست
مناسب برای خط چشم های پهن
مناسب برای انواع پوست
پاک شدن آسان

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو