لطفا چند لحظه صبر نمائید

خط چشم مایع ضد آب دوسه مدل Liquid Wear - مشکی


0.0 (0)
بدون دیگاه

-مناسب برای چشم های حساس
-ضد آب و با ماندگاری بالا
-بدون ریزش در زیر چشم
-دارای اپلیکاتور ماژیکی
-دارای جلوه مات

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
اپلیکاتور های نمدی برخلاف اپلیکاتور های مویی استفاده راحتتری دارند و اگر در کشیدن خط چشم مهارت بالا و یا زمان کافی ندارید، این مدل اپلیکاتور برای شما بسیار مناسب است.

خط چشم مایع ضد آب دوسه مدل Liquid Wear، دارای اپلیکاتور نمدی می باشد که کشیدن خطوط متوسط و پهن را ممکن می سازد. اپلیکاتور نمدی برای افرادی که مهارت کمتری در آرایش چشم دارند بسیار مناسب می باشد. این خط چشم دارای جلوه مات است و فرمولاسیون ضد آب دارد بنابراین ماندگاری آن بالا بوده و تا ساعت ها بدون تغییر بر روی پلک باقی می ماند. افرادی که دارای چشم های حساس هستند می توانند از این خط چشم استفاده کنند.

از کجا بدونم اصله؟


تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
ضد آب
دارد
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو