لطفا چند لحظه صبر نمائید

دوسه هایلایتر کد رنگ 102 doucce highlighter


0.0 (0)
بدون دیگاه

-پیگمنت فوق العاده بالا جهت برجسته سازی گونه و قسمت های مختلف صورت
-ایجاد پوشش خیره کننده
-استفاده راحت و روان بر روی پوست
-رنگدانه های غنی
-کیفیت عالی
-بافت پودری
-ماندگاری و دوام بالا
-دارای درخشش زیبا
-سازگار با انواع پوست
-جوان و با طراوت به نظر رسیدن پوست

آماده ارسال

320,000 تومان
معرفی

ویژگی های محصول : 

یکی از ویژگی های یک صورت شاداب برق طبیعی روی صورت است که نشان از جوانی و سلامت پوست دارد. استفاده از هایلایتر این اصل را دست یافتنی و به چهره شما طراوت می بخشد. هنگامی که از هایلایتر استفاده می کنید آن قسمت ها برجسته تر نشان داده می شود،می توان این محصول را بالای گونه ها استفاده کنید تا باعث برجسته شدن گونه های خود شود . این محصول بالای لب نیز استفاده می شود تا باعث حجیم تر نشان دادن آن شود.هایلایتر دوسه محصولی برای داشتن پوستی زیبا است وباعث میشود آرایش شما حرفه ایی تر دیده شود.

طریقه مصرف:

قسمت هایی از صورت خود که در نور طبیعی برق میافتد را هایلایتر بزنید.
این نقاط شامل بالای گونه ، بالای لب ، زیر ابرو و روی بینی است. بهتر از از هایلایتر به صورت ملایم استفاده کنید تا بصورت طبیعی تر دیده شود.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
شماره رنگ
102
کشور مبدا برند
آمریکا
SPF
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید