لطفا چند لحظه صبر نمائید

رژ لب جامد مات کالاس شماره 629


0.0 (0)
بدون دیگاه

-پوشش رنگی بالا
-نرم کننده لب ها
-حفاظت و رطوبت رسانی لب
-دارای ویتامین E و C
-دارای SPF 15

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی رژ لب جامد مات کالاس

رژ لب جامد مات کالاس، بافتی سبک دارد که به پوست لب امکان تنفس داده و رنگ مات آن به همراه بافتی مخملی، پوششی زیبا و یکدست برای لب ها به ارمغان می آورد. همچنین امکان اصلاح شکل لب را نیز فراهم می کند.

ترکیبات غنی این رژ که تامین کننده رطوبت لب بوده، رنگی ملایم و جذاب را ارائه می دهد و یک جلوه جادویی و شگفت انگیز ایجاد می کند که یک اثر ماندگار را بر روی لبان تان به نمایش می گذارد.

رنگ های متنوع این رژ همه سلیقه ها را پوشش می دهد و موجب احساس جذابیت شما خواهد شد.

در صورت تمایل به استفاده از رژلب مایع نیز می توانید رژ مایع این برند را مشاهده نمایید.

نکته:

در همه رژلب ها سرب وجود دارد؛ با این وجود این رژلب ها نیز مورد تایید FDA (سازمان بهداشت آمریکا) یا اروپا و وزارت بهداشت ایران می باشند.

مقدار سرب موجود در هر گرم از این رژ لب ها چیزی حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۱ گرم می باشد؛ یعنی یک قسمت از ده میلیون قسمت. بهتر است بدانید سرب تنفس شده در روز، توسط یک شهروند در تهران و یا شهرهای صنعتی دیگر، ده برابر سرب موجود در یک رژ لب است؛ یعنی چیزی معادل خوردن سه رژ لب کامل! اما سرب موجود در رژ لب با چنین مقادیر به شدت ناچیز، به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته نمی شود. پس می توانید از بابت سلامت این نوع رژ ها که دارای مجوز بهداشت نیز می باشند، مطمئن باشید.

ویژگی های منحصر به فرد محصول

پوشش عالی

نرم کننده و مرطوب کننده لب ها

حفاظت از لب در برابر اشعه های مضر

حاوی روغن جوجوبا و روغن کرچک

دارای ضد آفتاب ( SPF 15 )

دارای پایین ترین درصد سرب

دوام و ماندگاری بالا

رنگ دانه های منسجم

بافت سبک و نرم

آموزش استفاده

در آرایش صورت، بعد از چشم‌ ها، لب ها می‌ توانند بیشترین تاثیر را در دید اطرافیان داشته باشند. بنابراین پیدا کردن آرایش درست لب که با چهره ما هماهنگی داشته باشد اهمیت پیدا می کند.

اولین نکته که در زدن رژ باید به آن توجه کرد، رنگ رژ لب می باشد؛ زیرا با استفاده از رنگ رژ می توان لب ها را بزرگ یا کوچکتر نشان داد و این بستگی به تن رنگی مورد استفاده ی شما دارد. رنگ های تیره تر باعث می شوند لب ها نازک تر به نظر برسند، درحالی که تن رنگی براق و روشن لب های شما را پرتر نشان می دهد.

بهتر است برای اینکه آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید و آرایشتان جلوه زیباتری داشته باشد، هنگامی که از رنگ های تیره برای لب استفاده می کنید، آرایش بقیه صورتتان را ملایمتر انتخاب نمایید.

حال اگر می خواهید لبانتان برجسته تر به نظر بیاید، می توانید از برق لب کمک بگیرید و برق لب را وسط لب پایینتان به صورت ضربه ای بزنید. این کار باعث برجسته تر شدن لبان تان خواهد شد.

برای افرایش دوام رژ نیز می توانید از پنکک استفاده کنید. برای انجام این کار ابتدا قبل از استفاده رژ لب از پنکک برای ایجاد لایه نازکی بر روی لب ها استفاده کنید، این کارباعث ثابت ماندن ماده رژ لب می شود. سپس پنکک اضافی را به کمک دستمال کاغذی از روی لب ها پاک کنید و از رژ لب استفاده کنید.

ترکیبات

– موم کاندلیلا: یک نوع موم گیاهی، افزایش خاصیت نرم کنندگی مواد بر روی پوست لب
– گلیسریل استئارات: نرم کننده و حفظ رطوبت پوست لب، ایجاد لایه محافظ بر روی لب
– تری گلیسرید: رطوبت رسان، روان کننده روی سطح پوست لب، ایجاد لبی نرم و صاف
– سیلیکا: مات کننده و افزایش دهنده غلظت
– توکوفریل استات: یک نوع ویتامین E، محافظ سلول های پوست لب در مقابل رادیکال های آزاد، مرطوب کننده، پایدار در مقابل حرارت
– روغن دانه جوجوبا: یک مرطوب کننده عالی بدون ایجاد چربی روی پوست لب، ضد قارچ و التهاب، سرشار از ویتامین B ،E ،A، آنتی اکسیدان، کاهش ظهور چین و چروک لب
– اکسید آهن: مواد معدنی طبیعی، افزایش شادابی پوست لب
– دی اکسید تیتانیوم: ماده معدنی، پوشش محافظ در برابر اشعه فرابنفش، ایجاد درخشندگی، به عنوان یک رنگدانه، ضد آفتاب، غلظت دهنده ماده، مانع از محو شدگی و ترک خوردگی محصول
– میکا: نرم کنندگی و درخشش و پخش شوندگی رژ بر روی لب
– روغن لانولین: نرم کننده پوست لب، جلوگیری از التهاب، شاداب و شفاف کننده، سرشار از اسید های چرب مفید
– روغن کرچک: مرطوب کننده طبیعی، آبرسان، تنظیم PH پوست، سرشار از اسید های چرب، امگا ۶، امگا ۹ و ویتامین E، خاصیت تمیز کنندگی و ضد التهاب
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
C و E
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر مشخصات
نرم کننده لب ها
پوشش رنگی بالا
حفاظت و رطوبت رسانی لب