لطفا چند لحظه صبر نمائید

رژ لب مایع با دوام کالاس شماره 140


0.0 (0)
بدون دیگاه

-رنگ مات و جذابیتی خیره کننده
-پوشش یکدست
-ماندگاری طولانی
-عدم ایجاد سنگینی بر روی لب ها
-رنگ بندی بسیار شیک

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

برای این که آرایش چهره بسیار زیبا تر دیده شود بهتر است از یک رژ لب، با رنگ جذاب و متناسب با رنگ کلی آرایش نیز استفاده شود؛ زیرا در غیر این صورت آرایش کامل نخواهد بود. به همین دلیل است که در همه جای دنیا رژ لب به عنوان یکی از اولین و پرکاربرد ترین لوازم آرایشی شناخته می شود و معمولا چند رنگ از آن همیشه در کیف آرایش خانم‌ ها وجود دارد. رژ لب به عنوان یکی از اجزای مهم آرایش، تاثیر زیادی بر چهره، تیپ و استایل ما می گذارد. در مقایسه با انواع رژلب جامد، رژلب های مایع کاربرد آسان تری دارند و ظاهر زیبا و مرطوب تری به لب ها می بخشند. نوع مات آن نیز علاوه بر زیبایی، دوام بیشتری دارد. همین امر باعث محبوبیت این رژ لب ها در میان بسیاری از بانوان شده است و آنان را به انتخاب این محصول ترغیب می نماید.
یکی از مشکلاتی که اغلب رژ لب ‌های مایع دارند، چسبندگی است که روی لب ایجاد می‌ کند و استفاده‌ی طولانی مدت از آن، باعث ماسیدگی روی لب خواهد شد؛ برند های مختلفی در دنیا وجود دارند که به تولید انواع رژلب می‌ پردازند اما در میان آن‌ ها باید گفت رژ لب مایع بادوام کالاس، با نداشتن چسبندگی و پخش‌ پذیری مناسب، نظر اکثریت را به خود جلب کرده است. این محصول، هنگام استفاده زود خشک می شود؛ ماندگاری بسیار طولانی داشته و بدون ایجاد سنگینی و خشکی تا ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند.

اثر مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد. دوام بالای این رژ لب باعث شده که بتوانید در بلند مدت از آن استفاده نموده و در هزینه های خرید لوازم آرایشی صرفه جویی کنید.

رژ لب مایع بادوام کالاس، در 20 رنگ متفاوت ارائه شده است و طراحی برس آن به گونه ای است که به راحتی فرم لب ها را اصلاح کرده و آن را جذاب تر می سازد.

چند دلیل برای استفاده از رژلب مایع

دوام بیشتر رژلب مایع
یکی از بهترین دلایل استفاده از رژ مایع، دوام طولانی تر آن نسبت به رژلب معمولی یا برق لب است . رژ لب مایع واقعاً لب های شما را رنگ می کند و بعضی از برندها حتی تا ۱۲ ساعت نیز دوام دارند و دیگر مجبور نیستید دائما  رژ خود را به همراه داشته باشید تا هر زمان که محو شد مجدد آن را تجدید کنید.
 رژلب مایع به دندان هایتان نمی چسبد
یکی از بهترین چیزها در مورد رژ مایع این است که چون به طور موقت لب های شما را رنگ می کند، روی دندانهایتان ظاهر نمی شود. لذا هنگام صحبت کردن می توانید مطمئن باشید دندان هایتان رنگی نشده است.
 مجبور نیستید که مقدار زیادی از آن را بخرید
چون رژلب مایع دوام بیشتری دارد، بنابراین کمتر از رژ معمولی از آن استفاده می کنید. این یعنی مجبور نیستید که زیاد آن را بخرید، و با این کار صرفه جویی می کنید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع
مات , ماندگاری طولانی
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو