لطفا چند لحظه صبر نمائید

رژ لب مایع غلیظ دوطرفه ضدآب پوپا شماره 002 PUPA MADE TO LAST LIP DUO


0.0 (0)
بدون دیگاه

– فاقد ماده مضر پارابن

– مقاوم در برابر آب و تعریق

– قابلیت ماندگاری بالا بدون تغییر حالت

– دارای رنگ هایی بسیار واضح و پر رنگ

– مرطوب سازی نهایی لب توسط تاپ کت

– اعمال دو مرحله ای، ابتدا رنگ لب و سپس پوشش نهایی براق کننده

– این رژ لب توسط متخصصین پوست تحت آزمایش قرار گرفته و مورد تایید آنان است.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

رژلب مایع پوپا مید تو لست (Made to last) رژ لبی دو طرفه، ضد آب و با ماندگاری طولانی است. بافت نرم این رژ لب پوپا بر روی لب حسی لطیف ایجاد کرده و استفاده از آن را راحت تر می کند. رژ لب مایع پوپا Made to last درای دو بخش مختلف است: ۱- رنگ لب ۲- تاپ کت (top coat). در نتیجه شما باید در دو مرحله از این محصول استفاده کنید: ابتدا رنگ لب غلیظ و واضح آن که ماندگاری طولانی دارد را بر روی لب هایتان اعمال می کنید و سپس از تاپ کت (پوشش نهایی) شفاف آن برای مرطوب سازی و براق کردن نهایی لب ها استفاده می کنید.

جلوه نهایی رژ لب مایع پوپا مید تو لست بر روی لب بسیار پر رنگ و کاملاً درخشان و براق خواهد بود. غلظت بالای رنگ دانه ها در این محصول به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با آرام ترین برخورد آن به لب، اثری واضح و مشخص بر روی لب هایتان ایجاد کنید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع
مایع
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو