لطفا چند لحظه صبر نمائید

رژ لب مایع غلیظ دوطرفه ضدآب پوپا شماره 004 PUPA MADE TO LAST LIP DUO


0.0 (0)
بدون دیگاه

– فاقد ماده مضر پارابن

– مقاوم در برابر آب و تعریق

– قابلیت ماندگاری بالا بدون تغییر حالت

– دارای رنگ هایی بسیار واضح و پر رنگ

– مرطوب سازی نهایی لب توسط تاپ کت

– اعمال دو مرحله ای، ابتدا رنگ لب و سپس پوشش نهایی براق کننده

– این رژ لب توسط متخصصین پوست تحت آزمایش قرار گرفته و مورد تایید آنان است.

آماده ارسال

680,000 تومان
معرفی

رژلب مایع پوپا مید تو لست (Made to last) رژ لبی دو طرفه، ضد آب و با ماندگاری طولانی است. بافت نرم این رژ لب پوپا بر روی لب حسی لطیف ایجاد کرده و استفاده از آن را راحت تر می کند. رژ لب مایع پوپا Made to last درای دو بخش مختلف است: ۱- رنگ لب ۲- تاپ کت (top coat). در نتیجه شما باید در دو مرحله از این محصول استفاده کنید: ابتدا رنگ لب غلیظ و واضح آن که ماندگاری طولانی دارد را بر روی لب هایتان اعمال می کنید و سپس از تاپ کت (پوشش نهایی) شفاف آن برای مرطوب سازی و براق کردن نهایی لب ها استفاده می کنید.

جلوه نهایی رژ لب مایع پوپا مید تو لست بر روی لب بسیار پر رنگ و کاملاً درخشان و براق خواهد بود. غلظت بالای رنگ دانه ها در این محصول به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با آرام ترین برخورد آن به لب، اثری واضح و مشخص بر روی لب هایتان ایجاد کنید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع
مایع
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو