لطفا چند لحظه صبر نمائید

رژ گونه مگنتی دوسه کد رنگ 49 Magnetic blush


0.0 (0)
بدون دیگاه

-بافت نرم و ابریشمی
-دارای رنگ مات و شاین
-فاقد روغن
-برای فرم دادن به صورت و گونه ها
-مقاوم در برابر آب

آماده ارسال

230,000 تومان
معرفی

ویژگی های محصول : 

رژگونه مگنتی دوسه دارای بافتی کاملا پودری، نرم و یکدست می باشد. این رژگونه با توجه به بافت ابریشمی و لطیف خود، به راحتی روی پوست می ‌نشیند و ظاهری مخملی و یکنواخت ایجاد می کند.این محصول به دلیل داشتن ذرات و ترکیبات خاص، بر روی انواع کرم و پودر پایه صورت قابل استفاده است و ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد. از این رو محصولی بسیار مرغوب و با کیفیت جهت افزایش برجستگی و درخشندگی استخوان گونه محسوب می شود.

طریقه مصرف:


در استفاده از رژگونه باید دقت کرد؛ چرا که اگر به درستی استفاده نشود صورت را زشت و بی حالت نشان می دهد. حتما رنگ رژگونه را با توجه به رنگ و تناژ صورت و آرایشتان انتخاب کرده و با اســــتفاده از برس‌ های مخصوص و حرکات دورانی، برجستگی‌ های گونه خود را با رژگونه بیشتر کنید. توجه داشته باشید که برس رژگونه را زیاد به پودر آغشته نکنید. برای استفاده از رژگونه پودری بهتر است، پودر اضافی را با تکان دادن برس گرفته و سپس بر روی گونه ها بزنید. در نهایت نیز مقداری روی بینی، چانه و پیشانی بزنید تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ شود.
 

از کجا بدونم اصله؟


تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
شماره رنگ
49
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید