لطفا چند لحظه صبر نمائید

0.0 (0)
بدون دیگاه

-جدا کننده مژه
-حجم دهنده
-بادوام

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
توضیحات :

ریمل بادوام انجل دارای شکلی ویژه و برس طراحی شده با تکنولوژی پیشرفته است. این برس دارای زیرساختی محکم با طول مویی متفاوت است که هر یک از مژه ها را در برگرفته و پایه آنها را بصورت جدگانه شانه میکند. نوک تیزتر ریمل، نوازش مژه های ریزتر را بعهده دارد؛ درحالیکه طرف بزرگتر ریمل، مژه های گوشه داخلی را طول و حجم میدهد و با اثر "چشمان باز" همراه است. ترکیب متعادل واکس ها، مژه ها را تغذیه کرده و پوشش چندگانه اثری تحسین برانگیز ایجاد میکند.

خواص و کاربرد ها :

ماندگاری بالا و مناسب برای چشمان حساس و افرادیکه از لنز استفاده میکنند. سازگاری آن با پوست از لحاظ درماتولوژی تایید شده است.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
مشخصات فنی
حجم
10 میلی لیتر
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- برس مخروطی
- حالت دهنده قوی مژه ها
- مناسب برای مژه های بی حالت و کم پشت
- رنگ غلیظ
- ماندگاری تا 10 ساعت
- مناسب برای چشم های حساس