لطفا چند لحظه صبر نمائید

ریمل اسنس حجم دهنده صورتی مدل I Love Extreme Crazy Volume Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara


0.0 (0)
بدون دیدگاه

ریمل صورتی اسنس با برس فیبری و دولبه شکاف‌دار خود به مژه‌های شما به خوبی حجم می‌دهد. این ریمل از شکنندگی و خشکی مژه‌های شما جلوگیری می‌کند. ماندگاری این محصول بالاست و شما می‌توانید برای استفاده روزانه یا مراسم‌های مهم از آن استفاده کنید.


مشخصات اصلی محصول:
کارایی: حجم‌دهنده و بلند کننده

ماندگاری: بسیار بالا

رنگ: مشکی

ضد حساسیت

مقاوم دربرابر اشک و تعریق

مواد تشکیل‌دهنده: فاقد پارابن، ترکیبات گیاهی، الیاف مصنوعی حجم‌دهنده

برند: اسنس

مبدا برند: آلمان

کشور سازنده: آلمان

سایر ویژگی‌ها: بلندکننده، کاملا گیاهی، بدون تست حیوانی، دارای اپلیکاتور با دو لبه شکاف‌دار، بدون ریزش، دارای رنگدانه‌های غنی

آماده ارسال

230,000 تومان
معرفی

ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده اسنس با فرچه تخصصی خود به خوبی به مژه‌ها شما حجم داده و زیبایی چشمان شما را چند برابر می‌کند. این ریمل ریزشی ندارد و پس از استفاده شما احساس سنگینی روی مژه‌های شما ایجاد نخواهد کرد. فرمولاسیون این محصول ضد حساسیت است و باعث التهاب و قرمزی چشم شما نخواهد شد. پس از استفاده از ریمل اسنس مشکی و صورتی مژه‌ها به هم نمی‌چسبند و ظرافت آن‌ها حفظ خواهد شد. تفاوت ریمل اسنس مشکی و صورتی در میزان حجم دهی آن‌ها است. ریمل اسنس دربرابر تعریق و رطوبت مقاوم است؛ بنابراین شما می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

 

 

از کجا بدونم اصله؟


تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید