لطفا چند لحظه صبر نمائید

ریمل جدید آمیتیس


0.0 (0)
بدون دیدگاه

- بسیار مشکی
- بدون ریزش زیر چشم
- بافت سبک
- بدون ایجاد حساسیت
- حجم دهنده و حالت دهنده
- ضدآب در حد تعریق و اشک چشم

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ریمل جدید آمیتیس

ریمل چشم، یکی از محبوب‌ترین محصولات زیبایی چشم می‌باشد که بر اساس نوع و برس، انواع مختلفی دارد که هریک کاربرد و تاثیر متفاوت نیز بر مژه‌ها دارد. ریمل را باید با توجه به نوع مژه‌ها و همچنین انتظاری که از ان داریم انتخاب کنیم .
یکی از انواع ریمل های موجود در بازار، ریمل های حجم دهنده هستند که مناسب افراد ی با مژه های کم پشت و کم حجم است .اگر مایل هستید که مژه های تان پر پشت تر به نظر برسد، لازم است بدانید که انتخاب درست ریمل بسیار اهمیت دارد.
ریمل حجم دهنده آمیتیس برای خانم‌هایی که مژه‌هایشان نازک و یا با حجم کم و فواصل زیاد است مناسب می‌باشد.این ریمل برس حجیم دارد و با یک حرکت حجم زیادی از مواد روی مژه ها قرار می گیرد.ریمل آمیتیس در برابر تعریق مقاوم بوده و باعث سیاهی اطراف چشم نمی‌شود.
طرز صحیح ریمل زدن
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید، در این حالت مژه‌های‌تان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه مژه‌های‌تان کشیده شود و اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه‌های‌تان به داخل یکدیگر می‌روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد.
اگر می‌خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشید، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث می‌شود که ریمل زودتر از معمول خشک شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع
حجم دهنده , بلند کننده , حالت دهنده , جدا کننده
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو