لطفا چند لحظه صبر نمائید

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه آموتیا


0.0 (0)
بدون دیگاه

- حجم دهنده
- بلند کننده مژه ها
- حالت دهنده
- حاوی روغن آرگان
- جدا کننده مژه ها
- حاوی پروتئین ابریشم
- بدون ایجاد چسبندگی مژه ها
- فوق العاده مشکی
- عدم پخش شدن
- عدم ریزش و پخش شدن
- عدم انجام آزمایش بر روی حیوانات
- ماندگاری بالا
- مورد تایید متخصصین پوست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا قابلیت حجم دهندگی فوق العاده ای دارد و با حالت دادن و بلند کردن مژه ها جلوه ای خاص به چشم ها می بخشد. برس ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا با ترکیب خلاقانه تارهایش به بلند کردن و فرم دادن مژه ها کمک می کند. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا حاوی روغن آرگان است و بدون استفاده از کربن بلک رنگی فوق العاده مشکی دارد. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا پس از استفاده پخش نمی شود و نمی ریزد و در نتیجه زیر چشم لک های مشکی به جا نمی گذارد. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا مژه ها را بلند و جدا می کند و باعث چسبیده شدن مژه ها به یکدیگر نخواهد شد. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا دوام و ماندگاری بالایی دارد و مورد تایید متخصصین پوست است. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا حاوی پروتئین ابریشم است.

فاقد مواد:

- فاقد پارابن
- فاقد اسانس معطر
- فاقد کربن بلاک

برای چه افرادی مناسب است:

ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا ، پیشنهاد مناسبی برای خانم هایی است که مایلند، مژه هایی بلند و پر پشت و خوش حالت داشته باشند

چه تاثیری دارد:

استفاده از ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا با توجه به بافت سبکی که دارد باعث می شود تا مژه های شما علاوه بر بلند شدن، حجم پیدا کنند و حالت بگیرد. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا بر روی حیوانات تست نشده است. ریمل 2 کاره دریم لش آموتیا ماندگاری بالایی دارد و پخش نمی شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
12 میلی لیتر
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
ایتالیا
شماره مجوز
39/11648
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو