لطفا چند لحظه صبر نمائید

ریمل حجم دهنده X١٠ رویال لورال


0.0 (0)
بدون دیگاه

ریمل حجم دهنده از برند خوش‌نام لورال مدل «X١٠ Royal» بوده که مژه ها را تا ١٠ برابر حجیم و زیبا می کند. این ریمل با داشتن ویتامین B٥ که جزو ویتامین‌های محلول در آب هستند و برای چشم‌هایی که حساس هستند مناسب بوده و با توجه به برند نگرانی شما را در رابطه با قرمزی و اشک افتادن چشم رفع کرده است.این محصول دارای برس شانه‌ای که باعث حجیم و حالت دار شدن و بالا رفتن مژه خواهد شد و از ریختن مواد ریمل به اطراف چشم جلوگیری کرده و فرم زیبایی به مژه می‌دهد.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی اجمالی

ریمل حجم دهنده X10 رویال لورال

داشتن مژه‌هایی بلند و حجیم در صورت و نافذ کردن چشم تاثیرگذار است، برای داشتن مژه‌هایی با تاثیر بالا استفاده از ریمل به شما کمک خواهد کرد؛ ریمل حجم دهنده از برند خوش‌نام لورال مدل «X١٠ Royal» بوده که مژه ها را تا ١٠ برابر حجیم و زیبا می کند. این ریمل با داشتن ویتامین B٥ که جزو ویتامین‌های محلول در آب هستند و برای چشم‌هایی که حساس هستند مناسب بوده و با توجه به برند نگرانی شما را در رابطه با قرمزی و اشک افتادن چشم رفع کرده است. هنگام خرید ریمل شاید شما هم به این مورد برخورد کرده باشید که فروشنده انواع ریمل‌ها با برس‌های متنوع را نشان خواهد داد که هر کدام بر اساس نوع ریمل و اثر آن روی مژه متفاوت خواهد بود؛ این محصول دارای برس شانه‌ای که باعث حجیم و حالت دار شدن و بالا رفتن مژه خواهد شد و از ریختن مواد ریمل به اطراف چشم جلوگیری کرده و فرم زیبایی به مژه می‌دهد. کمپانی لورال ریمل مدل «X١٠ Royal» با حجم ٧,٩ میلی‌متر که حاوی ویتامین B٥ بوده را برای افرادی که مژه‌های کم‌پشتی دارند به بازار عرضه کرده است.

ویژگی ها:

  • دارای برس نرم و انعطاف پذیر 
  • قابلیت حجم دهی تا ١٠ برابر به مژه ها
  •  عدم تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها 
  • جدا کننده ی مژه ها
  • مانع از چسبندگی مژها
  • ضد حساسیت 
  • تست شده توسط متخصصان چشم
  • مناسب برای چشم های حساس و استفاده کنندگان لنز 

روش استفاده:
برای استفاده از ریمل فرچه آغشته به ریمل را روی مژه ها بکشید و فرچه را داخل محفظه بالا و پایین نکنید چون باعث ورود هوا و خشک شدن ریمل میشود. سپس فرچه را در انتهایی ترین قسمت مژه ها یعنی نزدیک پلک گذاشته و به آرامی به سمت سر مژه ها بکشید.
برای داشتن نگاهی جذاب تر، به مژه های پلک پایین نیز ریمل بزنید.

9 اشتباه رایج ریمل زدن: 

ریمل زدن را با مژه های پلک بالا شروع می کنید:

اگر اول مژه های پلک بالا را ریمل بزنید، در زمان ریمل زدن مژه های پلک پایین احتمال برخورد مژه ها به پلک و کثیف شدن آرایش وجود دارد. زمانی که مژه های بالا را ریمل می زنید مستقیم نگاه کنید و برس ریمل را از ریشه به سمت نوک مژه ها بکشید. سپس برس را به صورت زیگزاگ روی مژه ها بکشید، این کار باعث می شود که مژه ها فر شوند. تا زمانی که ضخامت مژه ها به اندازه کافی ضخیم شود این کار را تکرار کنید.

سر ریمل را پمپ می کنید:

اگر در زمان ریمل زدن مژه ها به هم می چسبند دلیلش این است که سر ریمل را زیاد پمپ می کنید.  هوایی که با این کار وارد قوطی ریمل می شود، ریمل را خشک می کند. به جای پمپ کردن ریمل سر ریمل را در قوطی بچرخانید.

اضافه مواد را از برس پاک نمی کنید:

اگر بیش از اندازه مواد روی برس ریمل باقی بماند، باعث می شود که مژه ها به هم بچسبند.  مقدار مناسب مواد بر روی برس ریمل باعث می شود که مژه ها به طور مناسب بلند و ضخیم شوند.

از ریمل های قدیمی استفاده می کنید:

بطور کلی عمر ریمل 6 ماه است اما اگر قبل از این مدت ریمل خشک شد، از آن استفاده نکنید زیرا برای چشم ضرر دارد.

مژه ها را حالت نمی دهید:

برای حالت دادن مژه ها بعد از ریمل زدن انگشت خود را زیر مژه ها بگذارید وبه سمت بالا کمی فشار دهید و به مدت 10 ثانیه صبر کنید تا ریمل خشک شود و مژه ها حالت بگیرند.

بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده می کنید:

ریمل مژه ها را خشک می کند و استفاده از فرمژه بعد از ریمل زدن باعث شکستن و خرد شدن مژه ها می شود.

فقط از یک نوع ریمل استفاده می کنید:

هر ریمل یک خصوصیت دارد بعضی از آنها مژه را بلند می کنند و بعضی دیگر مژه را ضخیم می کنند. برای اینکه مژه های بلند و ضخیم داشته باشید بهترین راه این است که از دو نوع ریمل استفاده کنید.

سبک خود را برای ریمل زدن ندارید:

اگر فاصله چشمانتان زیاد است به مژه های قسمت داخلی چشمتان بیشتر ریمل بزنید و بالعکس.

آرایش مژه ها را به طور صحیح پاک نمی کنید:

برای پاک کردن آرایش چشم از چشم پاک کن استفاده کنید که آرایش به راحتی پاک شود و مژه ها آسیب نبینند.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
7.9ml
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
عدم تجمع مواد ریمل بر روی مژه
دارای اپلیکاتور انعطاف پذیر
حجم دهنده مژه
جدا کننده مژه
بدون چسبندگی
ضد حساسیت