لطفا چند لحظه صبر نمائید

سایه چشم تک رنگ ایوروشه شماره 111


0.0 (0)
بدون دیگاه

سایه چشم تک رنگ ایوروشه با ساختاری پودری، بسیار نرم و ابریشمی با پوشانندگی زیاد در رنگ‌های درخشان با ماندگاری بالا و پایه گیاهی است که زیبایی خاصی به چشمان شما می‌دهد و در سه نوع ابریشمی،مات و درخشان عرضه شده است تا تمامی سلیقه ها را راضی نگهدارد.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

سایه چشم تک رنگ ایوروشه

گفته می‌شود که چشم دریچه روح و قلب انسان است، همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های زیبا و بانشاط نشان دادن صورت، آرایش چشم است، و یکی از ثاثیر گذارترین قسمت‌های صورت که با آرایش زیبایی را به حداکثر می‌رساند چشم است. آرایش چشم مناسب چشمتان را انتخاب کنید و به‌تناسب فرم چشمانتان آرایش کنید. همه شما می‌دانید که در آرایش چشم، خط چشم و سایه چشم باید اجرا شود ولی برای آن‌که یک آرایش چشم زیبا و جذاب داشته باشید باید از محصولات مرغوب استفاده کنید. دانستن نحوه آرایش انواع حالت‌های چشم ، به‌اندازه پیدا کردن یک سایه خوب برای پلک‌ها اهمیت دارد. آشنایی با چگونگی استفاده از سایه و خط چشم هم در به‌کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های متناسب با صورتتان مؤثر است. سایه چشم تک رنگ ایوروشه با ساختاری پودری، بسیار نرم و ابریشمی با پوشانندگی زیاد در رنگ‌های درخشان با ماندگاری بالا و پایه گیاهی است که  زیبایی خاصی به چشمان شما می‌دهد و در سه نوع ابریشمی،مات و درخشان عرضه شده است تا تمامی سلیقه ها را راضی نگهدارد.

ویژگی‌ها:

  •  ساختاری پودری و بسیار نرم
  • ماندگاری بالا و پوشانندگی بالا
  •  در رنگ‌های مختلف
  •  حاوی عصاره ابریشمی سیلیکا بامبو

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
شماره رنگ
111
جلوه رنگ
مات
آینه
ندارد
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- ساختاری پودری و بسیار نرم
- ماندگاری بالا و پوشانندگی بالا
- در رنگ‌های مختلف
- حاوی عصاره ابریشمی سیلیکا بامبو
- در 3 نوع ابریشمی، درخشان و مات