لطفا چند لحظه صبر نمائید

سایه چشم مگنتی آمیتیس شماره 54


0.0 (0)
بدون دیگاه

- حاوی پیگمنت بالا
- ضد حساسیت
- قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
- همراه با پالت مخصوص

آماده ارسال

85,000 تومان
معرفی

نقد و بررسی

آرایش چشم تاثیر بسزایی در زیبایی کل چهره داشته زیرا چشم ها مرکز توجه در صورت هر شخصی می باشند.سایه مگنتی آمیتیس با رنگ بندی متنوع و زیبا در دونوع مات و براق بوده که می توان آن ها را با هم ترکیب نموده یا به تنهایی استفاده کرد. کیفیت استثنایی بدون پراکندگی و پخش شدن با ماندگاری عالی از دیگر ویژگیهای سایه های آمیتیس می باشد.سایه های آمیتیس به گونه ای ایست که می توان چند رنگ دلخواه را انتخاب کرد و در پالت مخصوص آن قرار داد و همیشه همراه خود داشت.
برای دوام بیشتر میتوان قلم سایه را به آب یا اسپری فیکس آغشته نمود و از رنگهای زیبای آن لذت برد.

انتخاب رنگ سایه

انتخاب رنگ سایه چشم باید متناسب با رنگ چشم و رنگ پوست باشد.
پیشنهاد می شود برای اینکه هنگام سایه زدن رنگهای هماهنگ را در کنار هم داشته باشید سایه های سه و چهارتایی که رنگهای نزدیک به هم دارند را انتخاب کرده و هیچ گاه هنگام سایه زدن بین سایه ها مرز ایجاد نکنید تا سایه چشم یکنواخت به نظر برسد.


 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
آینه
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو