لطفا چند لحظه صبر نمائید

سبیوم ژل گمانت بیودرما Sebium Gel Gommant


0.0 (0)
بدون دیگاه

- حاوی دانه های ریز در کنار عوامل لایه بردار جهت رفع دانه های سر سیاه و جوش های زیر پوستی
- بهبود کیفیت چربی و پیشگیری از ایجاد جوش
- کمک به صاف و یکدست شدن پوست
- غیر کومدون زا با تحمل پذیری بالا

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ژل سبیوم گمانت بایودرما از عوامل پاک کننده موثر و ملایم ساخته شده است. دانه های ریز موجود در این محصول که با ترکیبات لایه بردار قوی تقویت می شوند، که با لایه برداری مکانیکی روی جوش های سر سیاه و لک ها اثر می گذارند و با سرعت بخشیدن به رفع آلودگی ها به بازسازی سلول ها کمک می کنند.

کمپلکس انحصاری فلوئید اکتیو سبب تنظیم کیفیت سبوم شده و ساختار پوست را بهتر می کند. باعث جمع شدن منافذ و شفافیت پوست می شود. ژل سبیوم گمانت بایودرما سبب تعادل پوست می شود و آن را برای استفاده از محصولات درمانی آماده می کند.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب پوست
چرب
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی