لطفا چند لحظه صبر نمائید

ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال


0.0 (0)
بدون دیگاه

- پوشانندگی، رنگ دادن و ترکیب مواد روی پوست
- ساخته شده از پرزهای بسیار لوکس و نرم
- برطرف کردن نیازهای آرایشی شما
- حاوی 4 براش نرم و صاف و یک پد
- قابلیت تمیز کردن آسان
- با دوام و استحکام بالا
- استفاده آسان
- بسیار سبک

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

براش‌های ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال

براش رژگونه ریل تکنیک 400 – براش مخروطی، نرم و پرزدار مناسب برای رژگونه که سطح صاف و یکدستی روی پوست ایجاد کرده و در نهایت پایانی طبیعی و جذاب به همراه خواهد داشت.
پد آرایشی ریل تکنیک – اسفنجی همه کاره که به گونه‌ای طراحی شده که از تکنولوژی فوم پیشرفته برای ترکیب صاف و یکدست مواد آرایشی روی پوست استفاده کرده و پایانی صاف و بی عیب و ایراد ایجاد می‌کند.
براش سایه ریل تکنیک دلوکس 300 – پرزهای کوتاه و حجیم این براش، سایه‌های کرمی و پودری را به صورت صاف و یکدست روی چین‌های چشم می‌زند. شما می‌توانید از این براش برای استفاده از کانسیلر نیز استفاده کنید. این براش هم برای مبتدی‌ها و هم برای حرفه‌ای می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
براش هایلایتر ریل تکنیک 402 – براشی پرزدار و نرم برای هایلایت کردن و استفاده از پودر بیک، به طور کلی برای ایجاد جلوه و درخششی طبیعی روی پوست. شما می‌توانید از این براش تقریبا برای هرکاری استفاده کنید. استفاده از کرم پودر، ترکیب کانسیلر و …/
براش کرم پودر ریل تکنیک 200 –  دارای پرزهای محکم برای استفاده از کرم پودرهای کرمی و مایع و ایجاد پایانی بی عیب و نقص.


تمیز کردن ست براش ریل تکنیک اوری دی اسنشال

برای تمیز کردن براش‌ها ابتدا آنها را با آب ولرم بشویید. سپس یک قطره مایع تمیز کننده براش ( اگر در دسترس نبود کمی صابون یا شوینده بدن) را کف دست خود بریزید. به آرامی با انگشتان خود، پرزهای براش را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید. پرزها را فشار دهید تا آب اضافه آن خارج شود و با یک حوله تمیز آن را خشک نمایید. پرزهای براش را مرتب کرده و به حالت اولیه خود درآورید و اجازه دهید تا براش‌ها در مکانی مناسب خشک شوند.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.