لطفا چند لحظه صبر نمائید

سرم ضد چروک رویتالیفت لیزر لورآل مدل Revitalift Laser Renew


0.0 (0)
بدون دیگاه

- حاوی سرامید: از بین برنده‌ی چروک‌ها
- قوام دهنده و مستحکم کننده‌ی پوست در 4 هفته
- مناسب افراد 40 سال به بالا

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

سرم ضد چروک «Revitalif Laser Renew» از برند «Loreal» (لورآل)، حاوی ماده‌ی سرامید است. سرامید یک نوع اسید چرب است که در کاهش چین و چروک‌ها و محکم شدن بافت سلولی پوست بسیار موثر است. پوست در مرز 40 سالگی به بعد، دچار سستی و نازکی بافت شده که دلیل بروز چروک‌های عمیق‌تر و افتادگی ظاهری پوست است. برای مبارزه با این حالت، استفاده از سرم ضد چروک رویتالیف توصیه می‌شود. این سرم پوست را قوام بخشیده و بافت آن‌را محکم می‌کند. تاثیر آن پس از 4 هفته استفاده‌ی مداوم، به وضوح قابل ملاحظه خواهد بود. این سرم را بهتر است قبل از هر کرم روز و شب، استفاده شود. کافیست 3 قطره از آن‌را بر پوست تمیز به صورت دورانی ماساژ دهید. ضمنا از این سرم می‌توان برای گردن نیز استفاده کرد. یک قطره از آن‌را بر گردن ماساژ دهید و از چروک شدن پوست گردن خود جلوگیری کنید.

برند لورآل پاریس در طی سال‌ها فعالیت خود یک هدف بزرگ داشته و آن، کمک به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی پوست خانم‌هاست.  می‌توان گفت دلیل این موفقیت بزرگ و شهرت این برند، همین هدف و نیز موفق بودن در رسیدن به آن است. لورآل با تولید محصولاتی با ترکیبات فعال و پایدار، توانسته‌ که برای خانم‌ها پوستی زیبا و چهره‌ای جذاب را به رامغان آورد.

سری محصولات Laser Renew لورآل، جایگزین بسیار خوبی برای جلسات لیزر درمانی و هزینه‌های هنگفت آن، هستند. سرم رویتالیف را می‌توان به جای لیزر پوست و تحمل عواقب احتمالی آن استفاده کرد و به نتیجه‌ی دلخواه رسید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
30 میل
عصاره
ندارد
دارای خاصیت
ضدچروک
مناسب پوست
انواع پوست
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو