لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو آبرسان آلوئه ورا کورپورسانو 300 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه



شامپو آبرسان آلوئه ورا کورپورسانو با رطوبت‌رسانی فوق‌العاده لطافت و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. این شامپو به جز آلوئه ورا حاوی عصاره پنیرک نیز هست.

آماده ارسال

390,000 تومان
معرفی

نقد و بررسی شامپو آبرسان آلوئه ورا کورپورسانو

شامپو آبرسان آلوئه ورا کورپورسانو به تقویت موهای شما پرداخته و آنها را نرم و لطیف می‌کند. این شامپو محصولی از برند معتبر Corpore Sano و ساخت کشور اسپانیا بوده و با مرغوب‌ترین مواد و بر پایه فرمولاسیون گیاهی تهیه شده است. پس از مدتی استفاده از شامپو آلوئه ورا کورپورسانو درخشندگی موهای شما بیش از گذشته خواهد شد و موهایی نرم خواهید داشت. آلوئه‌ورا موجود در این شامپو از خشکی موهای شما جلوگیری کرده و در نتیجه موهای شما خوش‌حالت خواهد شد. خشکی مو بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود مثلا اگر شما موهای خود را رنگ یا دکلاره کرده‌اید، به احتمال زیاد پس از مدتی موهایتان خشک‌تر از قبل شده است. خشکی مو همچنین بر اثر افزایش سن نیز اتفاق می‌افتد. اگر به موهای خود رسیدگی لازم را انجام ندهید پس از مدتی عوارضی همچون موخوره به سراغ شما خواهد آمد. فراموش نکنید که همان‌طور که همه اعضای بدن به تغذیه نیاز دارند، موهای انسان نیز باید ویتامین‌های لازم برای رشد و تقویت خود را دریافت کند بنابراین باید به نوع شامپویی که استفاده می‌کنید، همیشه توجه داشته باشید. شامپو کرپرسانو حاوی آلوئه ورا می‌تواند به تقویت و آب‌رسانی به موهای شما کمک بزرگی کند.

فواید شگفت انگیز آلوئه ورا برای مو

ژل گیاه آلوئه‌ورا یک ماده تسکین‌دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می‌کند پوستتان سالم و شاداب بماند و آسیب‌های آن ترمیم شود. هنگامی که برگ گیاه آلوئه‌ورا را از وسط تکه می‌کنیم، ماده لزج و ژلاتینی شکلی از آن خارج می‌شود که این ماده همان، ژل یا شیره آلوئه‌ورا است. آلوئه ورا حاوی ویتامین‌های C ،A و E است. این سه ویتامین در عملکرد سلولی، رشد سلول‌های سالم و داشتن موهایی براق دخیل هستند. ویتامین B12 و فولیک اسید هم در ژل آلوئه‌ورا وجود دارد که هر دو از ریزش مو جلوگیری می‌کنند. آلوئه ورا به طور موثر فولیکول‌های مو را تقویت کرده و موجب پرپشت شدن موها می‌شود. اگر ریزش مو دارید، به کمک آلوئه ورا می‌توانید ریزش را تا حدود چشمگیری کاهش دهید.


ویژگی های شامپو آبرسان آلوئه ورا کورپورسانو

  • حاوی عصاره آلوئه ورا و پنیرک
  • مناسب انواع مختلف مو
  • نرم و درخشان‌کننده مو
  • درمان خشکی مو
  • تقویت‌کننده مو
  • آب‌رسان قوی
  • حجم دهنده
  • ضد‌ریزش مو

ترکیبات

آب، سدیم لورت سولفات، لوریل سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، گلیسیرین، سدیم لاکتات، عصاره آلوئه ورا، عصاره پنیرک، پانتنول، دی پتاسیم گلیسیرید، گلیسریل اولتات، کوکو-گلوکزاد، لوریل لاکتات، کلسیم پنتوتنات، اینوسیتول، بیوتین، ریتینول، توکوفریل استات، روغن گل سرخ، روغن ذرت، پلی کوانترنیوم-10، گلیسیرین-2، کوکوات پلی کواترنیم، لتراسدیم گلوتامات دی استات، سیتریک اسید، الکل دنات، سدیم کلراید، عطر، گلیکول دیستیرات، بنزیک اسید، دی هیدرواستیک اسید، فنوکسی اتانول، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات


چطور مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته ماساژ دهید، چند دقیقه صبر کرده و سپس با آب فراوان بشویید.


لطفا دقت کنید

دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود.

از تماس شامپو با چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
ارگانیک آلوورا و گل خطمی
شماره مجوز
1342795238756945
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو