لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو استم سل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده


0.0 (0)
بدون دیگاه

- آبرسان و مغذی موهای خشک
- مراقبت و تقویت موهای نازک و ضعیف
- درمان ریزش مو، رفع شوره سر و تقویت موی سر
- خنثی کننده آثار زیانبار رادیکالهای آزاد
- جلوگیری از وز شدن مو
- کمک به تسریع جریان خون در پوست سر و باعث تسکین التهاب
- نرم کننده و مرطوب کننده و درخشان کننده موها
- ایجاد یک لایه محافظتی قوی اطراف مو جهت مراقبت از آن در برابر آسیب های احتمالی اتو مو و سشوار
- حاوی عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات، پروویتامینB5 و شی باتر و روغن آرگان و روغن جوانه گندم
- سرشار از ویتامینE ،A و D و سرشار از پروتئین و لسیتین و اسیدهای چرب ضروری
- مناسب برای شستشو بعد از کراتینه کردن ، دکلره و رنگ
- فرمول بندی و تولید شده با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی
- فاقد سولفات و 9 عامل تخریب‌کننده دیگر مو

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

از آنجایکه موهای آسیب‌دیده و در عین حال خشک و بدحالت به سرعت به خارش دچار می‌شوند و آن را با مشکلاتی مانند ریزش روبه‌رو می‌کند در نتیجه شامپوی درمانی موهای خشک و آسیب دیده استم سل دارای کم‌ترین سطح مواد شیمیایی است و همین سبب می‌شود ملایم‌ترین فرمول‌ها را برای آبرسانی و تقویت موهای خشک داشته باشد. تمام مواد شوینده و حتی شامپوها در خود سولفات دارند که همین سبب می‌شود موهای شما به شدت خشک شوند. استم سل علاوه بر حذف سولفات، تمام پارابن‌ها، سیلیکون‌ها و 7 ماده مضرو سرطانی دیگر را نیز از ترکیب خود حذف کرده است. استفاده از این شامپو باعث آبرسانی و بهبود خشکی پوست سر شده و از مشکلات ناشی از موی خشک و آسیب دیده از جمله ریزش مو، نازک شدن تار موها، شوره سر، خارش پوست سر و … نیز پیشگیری می‌کند، همچنین این شامپوها سبوم (چربی) نرمال پوست سر را حفظ می‌نماید. محتویات این شامپو ترکیبات گیاهی موثر عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات، پروویتامینB5 و شی باتر و روغن آرگان و روغن جوانه گندم است.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مخصوص
موهای آسیب دیده
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
250 میل
ویتامین
دارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو