لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو بدن با رایحه قهوه برزیلی ایوروشه 200 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

شامپو بدن با رایحه قهوه برزیلی ایوروشه حاوی مواد تشکیل دهنده ارگانیک و پایه طبیعی بوده که با رایحه‌ای بسیار خوش، حمامی دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی شامپو بدن با رایحه قهوه برزیلی ایوروشه

شامپو بدن با رایحه قهوه برزیلی ایوروشه حاوی دانه ماکادمیا، چای سبز چینی، گل کتان هندی، انار اسپانیایی، لوسیون گل لوتوس و دیگر مواد ارگانیکی است که علاوه بر تمیزی پوست بدن، رایحه‌ای خوش به جای گذاشته و نرمی و لطافت پوست شما را هم به همراه خواهد داشت. پس از استفاده از این شاور ژل پوست خشک و حساس نمی‌شود و علاوه بر نرمی بی‌همتا، رایحه خوش آن تا مدت‌ها بر روی پوست شما ماندگار خواهد بود. این محصول حالت کرمی داشته و با غلظت بالایی که دارد، برای مدت زمان زیادی استفاده بسیار مناسب است. خاصیت مرطوب کنندگی، لایه برداری ملایم و روشن کنندگی از خواص دانه‌های قهوه برزیلی موجود در این محصول برای پوست بدن است. آرامش بخشیدن به پوست و جوان سازی را هم می‌‌توان به لیست فواید قهوه برای پوست اضافه کرد. از همه این فواید هم اگر بتوان چشم پوشی کرد، آرامش و حس خوب حاصل از بوییدن این شاور ژل را نمی‌توان به فراموشی سپرد و از آن غافل بود.

اگر شما هم از طرفداران محیط زیست هستید، برند ایوروشه را حتما تحسین خواهید کرد. بطری این محصولات، پس از تمام شدن و دور ریزی، قابل بازیافت هستند. از مزیت‌های این برند محبوب فرانسوی، حمایت از موجودات روی زمین، انسان‌ها، حیوانات و طبیعت، در کنار تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از عصاره‌ طبیعی و ارگانیک گیاهان است.


ویژگی های شامپو بدن با رایحه قهوه برزیلی ایوروشه

  • 96% مواد تشکیل دهنده گیاهی و ارگانیک
  • شاداب کننده و نرم کننده پوست بدن
  • دارای PH مناسب برای پوست
  • مغذی و مرطوب کننده
  • حاوی عصاره دانه قهوه​​
  • مناسب استفاده روزانه
  • مناسب انواع پوست
  • دارای بافتی کرمی
  • بسیار خوش رایحه
  • فاقد پارابن

ترکیبات

دانه قهوه، گریپ فروت، دانه ماکادمیا، چای سبز چینی، گل کتان هندی، انار اسپانیایی، گل لوتوس و دیگر ترکیبات مجاز و ارگانیک


چطور مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی بدن مرطوب ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
200 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
دانه قهوه برزیلی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- مرطوب و نرم کنندگی پوست
- عطری ملایم با عصاره قهوه
- مقدار مناسب از محصول را روی پوست مرطوب بدن ماساژ داده سپس آبکشی نمایید.