لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو تقویت کننده سیستئین B6 مناسب موهای چرب وچه voche cysteine B6 fortifying shampoo


0.0 (0)
بدون دیگاه

- جلوگیری از ریزش مو دوره ای و مزمن
- افزایش رشد مو به کمک سیستئین B6
- تقویت فولیکول و افزایش تراکم
- کاهش خشکی و شکنندگی
- آنتی باکتریال
- کنترل ریزش در اثر چربی
افزایش ضخامت و مقاومت مو
- ضد التهاب، تورم و خارش

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
شامپو تقویت کننده سیستئین B6 مناسب موهای چرب وچه 

این شامپو هم به عنوان یک شامپو جلوگیری کننده از ریزش مو و هم به عنوان افزایش دهنده رشد مو به کمک سیستئین B6 میباشد. با استفاده از این محصول و به کمک کافئین شاهد افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی موثر به فولیکول ها خواهید بود. این شامپو با فرمولاسیون عالی خود و بهره گیری از ویتامین های A-E-B5 موجب افزایش تراکم مو ها میشود.
هم چنین این شامپوی تقویت کننده، با کنترل میزان چربی و جلوگیری از ریزش مو به دلیل چربی کف سر، و خاصیت آنتی باکتریال خود بسیار محبوب و پر استفاده میباشد. از ویژگی های این محصول میتوان به افزایش دهنده ضخامت و مقاومت مو، ضد التهاب، ضد تورم و خارش بودن آن نیز اشاره کرد. این شامپو مکمل مناسب برای بعد از کاشت مو، مزوتراپی، و PRP میباشد وهم مناسب برای آقایان و هم خانم ها میباشد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مخصوص
موهای چرب
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
250 میل
ویتامین
دارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید