لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو ضد ریزش مو کورپورسانو حاوی جینسینگ 300 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

شامپو ضد ریزش مو کورپورسانو با بهبود گردش خون در اطراف ریشه مو، به استحکام‌بخشی پیاز مو کمک کرده و موهای شما را تقویت می‌کند. این شامپو حاوی عصاره جینسینگ و جینکو است.

آماده ارسال

390,000 تومان
معرفی

نقد و بررسی شامپو ضد ریزش مو کورپورسانو

شامپو ضد ریزش مو کورپورسانو با ترکیبات گیاهی ساخته شده است. این شامپو ساخت کشور اسپانیا بوده و 300 میلی لیتر حجم دارد. اگر موهای شما ریزش دارد و شما به دنبال یک تقویت‌کننده موثر با ترکیبات گیاهی می‌گردید، شامپو جینسینگ کورپورسانو کاملا مناسب شماست. این محصول در کاهش ریزش مو موثر واقع شده و در عین حال به تقویت موها نیز می‌پردازد. شامپو ضد ریزش Corpore Sano نه تنها ساقه موها را از خشکی و زبری نجات می‌دهد بلکه با داشتن عصاره جینگو به بهبود گردش خون در پوست سر شما کمک کرده و ریشه مو را تقویت می‌کند. این شامپو حاوی عصاره جینسینگ است و به بازسازی بافت موهای شما پرداخته و آنها را نرم و لطیف می‌نماید. این محصول از برند معتبر کورپورسانو بر پایه فرمولاسیون گیاهی تهیه شده و فاقد پارابن، سیلیکون و هر نوع رنگ مصنوعی است.

فواید جینسینگ برای مو

جینسینگگیاهی است با شهرت جهانی که می‌گویند بهتر است به آن را گیاه جوانی بنامیم. این گیاه بومی مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا بوده و هزاران سال است که در میان مردم کشورهای چین، کره، تایلند و ویتنام و همچنین در بین سرخ‌پوستان آمریکایی مورد مصرف قرار می‌گیرد. جینسینگ گیاهی نیرو بخش است و در حفظ سلامتی و هماهنگی فعالیت‌های اساسی و حیاتی بدن نقش بسزایی دارد. این گیاه قرن‌هاست که به منظور بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن و همچنین برای افزایش طول عمر استفاده می‌شود.

این گیاه در دوران گذشته از چنان ارزش والایی در مشرق‌زمین برخوردار بود که به عنوان مثال در چین تنها امپراطوران حق جمع‌آوری و نگهداری ریشه‌های آن را داشتند. به جز مواردی که عنوان شد، جنسینگ برای مو نیز بسیار مفید است. جینسینگ ریزش موها را از بین ‌برده و به تقویت آنها می‌پردازد. تحقیقات نشان داده است، افرادی که شیمی‌درمانی کرده‌اند با استفاده از جینسینگ می‌توانند رشد مجدد موهای خود را تسریع بخشیده و موهایی محکم و زیبا داشته باشند.


ویژگی های شامپو ضد ریزش مو کورپورسانو

  • فرمولاسیون کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت
  • حاوی عصاره جینسینگ جهت بازسازی مو
  • کاهش ریزش مو و محرک قوی رشد مو
  • بهبود آب‌رسانی به فولیکول‌های مو
  • تغذیه کننده موثر مو و پوست سر
  • بهبود گردش خون زیر پوست سر
  • حاوی عصاره جینگو (Ginkgo)
  • فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ

ترکیبات

آب، سدیم لورت سولفات، لوریل لاکتات، عصاره جینسینگ، عصاره جینگو، بتائین، گلیسریل اولئات، کوکو-گلوکزید، گلیسیرین، گلیسیرین-2 کوکوات، پلی کواترنیم-11، دی پتاسیم گلیسیرید، عطر، سیتریک اسید، سدیم کلراید، تترا سدیم گلوتامات دیاکتات، گلیکول دی استئارات، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، فنوکسی اتانول


چطور مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته ماساژ دهید، چند دقیقه صبر کرده و سپس با آب فراوان بشویید.


لطفا دقت کنید

دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود.

از تماس شامپو با چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
ارگانیک جنسینگ سیبری و جینگو بیلوبا
شماره مجوز
1121908296654889
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
فاقد پارابن ، سیلیکون ، فتالات ، رنگ و PEG