لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو ضد شوره کورپورسانو حاوی عصاره رازک 300 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

شامپو ضد شوره کورپورسانو بر پایه فرمولاسیون گیاهی درست شده و ترشحات چربی پوست سر را کنترل ‌کرده و به رفع شوره موهای شما کمک می‌کند. این شامپو حاوی عصاره رازک است.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی شامپو ضد شوره کورپورسانو

شامپو ضد شوره کورپورسانو با داشتن ترکیبات موثر گیاهی همچون رازک، رازیانه و آویشن به تقویت و رشد موهای شما کمک کرده و همچنین به عنوان یک ضد شوره موثر عمل می‌کند. وجود عصاره رازک در این شامپو موجب می‌شود تا پوسته‌ریزی پوست سر شما کاهش پیدا کرده و به مرور زمان قطع شود. شوره سر یکی از مشکلات متداول مو است که چه در خانم‌ها و چه در آقایان به وفور دیده می‌شود. شوره اگر شدید باشد، ظاهر بدی را برای فرد ایجاد کرده و همچنین خارش به وجود می‌آورد.

عامل بروز شوره سر نوعی قارچ است. برخی افراد برای درمان شوره خود به پزشک مراجعه می‌کنند اما گاهی می‌توان به کمک بعضی شامپوها مشکل را حل کرد تا دیگر نیازی به مراجعه به متخصص پوست و مو نباشد. شامپو رازک ضد شوره Corpore Sano در درمان شوره سر می‌تواند به شما کمک کند. این شامپو در کشور اسپانیا و تحت نظر متخصصین این امر فرموله و تهیه شده است و 300 میلی لیتر حجم دارد.

خواص گیاه رازک

رازک با نام علمی هومولوس لوپولوس، خوشه‌های گلی است که بر روی گیاه رازک رشد می‌کند. رازک، بومی بخش‌هایی از اروپاست اما امروزه در بسیاری از مناطق معتدل دنیا کشت می‌شود. این گیاه، ساقه‌های پرزدار دارد و طول آن به ۷ متر می‌رسد. ویتامین‌های موجود در رازک ویتامین‌های C ،E و B6 هستند. مواد مغذی موجود در این گیاه خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی دارند که می‌توانند در برابر بسیاری از بیماری‌ها از بدن محافظت کرده، سیستم ایمنی را تقویت کنند و همچنین سرعت فرآیند پیری را کاهش دهند. رازک خاصیت آرامش‌بخش و ضد استرس دارد و مصرف آن به کاهش اضطراب کمک می‌کند. اما فواید رازک برای مو چیست؟ رازک موهای شما را درخشان و خوش‌حالت کرده و شوره سر را درمان می‌کند. علاوه بر این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در رازک نیز می‌توانند پوست سر را تقویت کرده و ریزش مو را کاهش دهند.


ویژگی های شامپو ضد شوره کورپورسانو

  • فرمولاسیون گیاهی بدون پارابن، سیلیکون و رنگ
  • حاوی عصاره‌های رازک، رازیانه و آویشن
  • تنظیم کننده رطوبت موی سر
  • کنترل کننده ترشحات چربی
  • کاهش خارش پوست سر
  • مناسب موهای شوره‌دار
  • محرک رشد مو
  • ضد ریزش مو

ترکیبات

آب، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، لوریل سولفات، الکل دنات، عصاره رازک، عصاره آویشن، عصاره رازیانه، لوریل لاکتات، پانتنول، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، دی پتاسیم گلیسیریزات، گلیسرت-2 کوکوات، سالیسیلیک اسید، پلی کواترنیوم-10، پروپاندیول، عطر، سیتریک اسید، پیروکتون اولامین، گلیکول دیستیرات، آندکلنامیدو پروپیل تریمونیم متو سولفات، تترا سدیم گلوتامات دی استات، پروپیلن گلیکول، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، فنوکسی اتانول


چطور مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته ماساژ دهید، چند دقیقه صبر کرده و سپس با آب فراوان بشویید.


لطفا دقت کنید

دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود.

از تماس شامپو با چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
ارگانیک رازک و آویشن وحشی
شماره مجوز
1360138110751350
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو