لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو ملایم و آرامبخش اینسایت Insight Lenitive Dermo Calming Shampoo


0.0 (0)
بدون دیگاه

- تسکین پوست سر تحریک شده
- دارای فرمولی ملایم
- عملکرد مرطوب کننده
- آرام بخش و متعادل کننده پوست تحریک شده
- موها را ابریشمی و نرم می‌کند

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

INSIGHT یک لاین فرموله شده در آزمایشگاه های ELEY برای ایجاد یک سینرژی بین تجربه و علم گذشتگان در رابطه با خواص گیاهان دارویی و عصاره گیاهان و انتخاب اخلاق مدارانه مواد اولیه خام برای شروع کار.

طبیعت منبع الهام ماست.

محصولات اینسایت عاری از SLS ، SLES ، وازلین، سیلیکون، پارابن و مواد رنگ دهنده و حساسیت زا می باشند و 100% ساخت ایتالیا می باشد .

در فرمولاسیون اینسایت، مواد اولیه فعال و اصلی برگرفته از کشاورزی ارگانیک و بذرهای تایید شده گیاهان می باشد. مخلوطی از روغن ها و کره ها با منشا طبیعی به صورت سینرژی با این عصاره ها تعامل دارند که در نتیجه هم افزایی عمل تغذیه مو را به دنبال دارد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
900 میل
ویتامین
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو