لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو موهای رنگ شده اینسایت Insight COLORED HAIR Protective Shampoo


0.0 (0)
بدون دیگاه

- تقویت کننده و تغذیه رسان عمقی
- حاوی روغن فندق با خاصیت ترمیم کنندگی قوی
- از بین برنده خشکی ناشی از رنگ مو
- ترمیم و بازسازی لایه محافظ و کوتیکول مو
- افزایش ماندگاری رنگ مو
- افزایش مقاومت موهای رنگ شده
-محافظت از تارهای مو در برابر عوامل محیطی
- حاوی کمپلکس محافظ رنگ مو
- افزایش نرمی و لطافت موهای رنگ شده
- فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا
- عاری از SLS و SLES

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

قبل از خرید شامپو موهای رنگ شده اینسایت باید بدانید…

موهای رنگ شده همواره در معرض آسیب های ناشی از خشکی بیش از حد و تضعیف به واسطه عوامل مخرب می باشند. استفاده از رنگ موهای شیمیایی سبب بروز آسیب و از بین رفتن لایه محافظ تارهای مو شده و لایه کوتیکول مو نیز دچار عوارضی می شود. از این رو تارهای مو به شدت نازک شده و در صورت تشدید این مشکلات موها دچار ریزش می شوند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات استفاده از محصولات تقویت کننده تخصصی برای بازسازی و ترمیم موهای رنگ شده اقدامی اساسی و ضروری می باشد. برند اینسایت برای مراقبت از موهای رنگ شده محصولاتی تخصصی با کیفیت بالا معرفی و عرضه کرده است. شامپو موهای رنگ شده اینسایت از محصولات این برند برای تغذیه رسانی به موهای رنگ شده می باشد.

موهای رنگ شده تحت تاثیر عوامل شیمیایی مخرب موجود در مواد رنگ موها، استقامت و استحکام خود را از دست داده و بیشتر مورد آسیب عوامل مخرب قرار می گیرد. کوتیکول های مو و لایه محافظ ان در مواجهه با مواد رنگ های شیمیایی دچار آسیب شده و آسیب پذیری تارهای مو به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. در این زمینه برای بازگرداندن استحکام و مقاومت از دست رفته به تارهای مو می بایست از محصولات تقویت کننده و ترمیم کننده تخصصی در این زمینه استفاده نمود. شامپو موهای رنگ شده اینسایت محصولی مناسب برای رفع ضعف ایجاد شده در موهای رنگ شده و تثبیت رنگ مو می باشد.

مزایای شامپو موهای رنگ شده اینسایت

شامپو موهای رنگ شده اینسایت محصولی با کیفیت فوق العاده برای تقویت و تغذیه رسانی عمقی به تارهای مو و رفع آسیب های ناشی از رنگ مو می باشد. این شامپو با بهره گیری از عصاره های گیاهی و روغن های تقویت کننده به خوبی قادر به رفع خشکی و آسیب های ناشی از مواد رنگ مو بر روی تارهای مو بوده و خاصیت ترمیم کنندگی قوی برای آنها دارد. استفاده از روغن فندق کاملا طبیعی در ساختار شامپو موهای رنگ شده اینسایت، علاوه بر کمک به تقویت عمقی تارهای مو، کمک زیادی به ترمیم لایه محافظ و کوتیکول موها کرده و شادابی موها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

شامپو موهای رنگ شده اینسایت دارای کمپلکس محافظ رنگ مو نیز می باشد. این کمپلکس متشکل از عصاره حنا، کره انبه و روغن انگور بوده و با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی خود، موهای رنگ شده را به طور عمقی تقویت و تغذیه رسانی کرده و نرمی و لطافت بی نظیری به موها می بخشد. با استفاده از شامپو موهای رنگ شده اینسایت، علاوه بر تقویت و ترمیم موهای رنگ شده، ماندگاری رنگ مو نیز به میزان زیادی افزایش یافته و موها در برابر آسیب های ناشی از عوامل مخرب محیطی در امان می مانند.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
900 میل
ویتامین
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو