لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت Insight ANTIOXIDANT Rejuvenating Shampoo


0.0 (0)
بدون دیگاه

- تقویت کننده و تغذیه رسان عمقی مو
- حاوی آنتی اکسیدان های قوی
- سرشار از عصاره هویج و بتاکاروتن
- افزایش استحکام موها به واسطه ویتامین E
- موثر در بهبود روند ترمیم و بازسازی موها
- نرم کننده و بازکننده گره ها و کرک های مو
- محافظت کننده قوی از تارهای مو در برابر عوامل مخرب
- دارای کمپلکس آنتی اکسیدان
- سرشار از کره سویا، روغن جوجوبا و روغن فندق
- آرامش بخش و تقویت کننده موها
- جوانسازی ساقه و فیبر مو
- عاری از پارابن و سیلیکون
- فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

قبل از خرید شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت باید بدانید…

یکی از نیازهای مهم موهای ضعیف و آسیب دیده، تقویت و تغذیه رسانی به سلولهای سازنده ریشه موها می باشد. عوامل زیادی موجب از بین رفتن شادابی و انرژی تارهای مو شده و آسیب های زیادی را بر روی آنها ایجاد می کنند. استرس های محیطی، آلودگی ها، اشعه های مضر نور خورشید، رنگ و دکلره کردن موها، شستشوی مکرر مو، استفاده از شامپوی نامناسب و … از عوامل آسیب رسان و تضعیف کننده تارهای مو می باشد. انتخاب شامپوی مناسب یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از تشدید آسیب های ایجاد شده در تارهای مو و تقویت آنها می باشد. شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت محصولی با کیفیت فوق العاده از برند اینسایت برای کمک به افزایش شادابی موها می باشد.

تارهای مو تحت تاثیر عوامل مخرب رفته رفته مقاومت خود را از دست داده و دچار آسیب های زیادی می شوند. نازک شدن تارهای مو، ریزش موها، از بین رفتن شادابی و حالت پذیری موها، از بین رفتن رطوبت طبیعی و متعادل تارهای مو، افزایش شکنندگی مو و … از آسیب های ناشی از عوامل مخرب بر روی تارهای مو می باشد. برای رفع این مشکلات می بایست با استفاده از محصولات تخصصی انرژی رسانی موثر برای تارهای مو به عمل آورد تا ضعف ایجاد شده در آنها به طور کامل از بین برود. شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت از محصولات مراقبتی با کیفیت بالا در این زمینه می باشد. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت

شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت محصولی غنی شده با عصاره هویج سرشار از بتاکاروتن می باشد. این عامل مغذی به خوبی از تارهای مو در برابر عوامل مخرب و آسیب رسان محافظت کرده و از ریزش موها، سفیدی و پیری زودرس آنها به میزان قابل ملاحظه ای جلوگیری می نماید. علاوه بر این، فرمولاسیون شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت با بهره گیری از بتاکاروتن و آنتی اکسیدان های قوی نظیر ویتامین E، تارهای مو را به صورت عمقی تقویت و تغذیه رسانی کرده و استحکام فیبر موها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

مواد موثره شامپو ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت حاصل از عصاره هویج کاملا ارگانیک بوده و تاثیر زیادی در تغذیه رسانی، ترمیم کنندگی، بازکنندگی گره و کرک های مو دارد. این شامپو با ساختار غنی خود به خصوص به واسطه بتاکاروتن به کار رفته در ساختار خود به عنوان آنتی اکسیدان و تقویت کننده قوی، سلولهای پوست سر و ریشه موها را به طور کامل تقویت و تغذیه رسانی کرده و کمبود عناصر مغذی و ویتامین های مورد نیاز آن ها را به طور کامل از بین می برد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
900 میل
ویتامین
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو