لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت Insight ANTI-FRIZZ Hydrating Shampoo


0.0 (0)
بدون دیگاه

- افزایش دهنده نرمی و لطافت تارهای مو
- بازکننده گره و وز موها
- حاوی کمپلکس برطرف کننده فر و گره خوردگی موها
- سرشار از کره کاکائو، روغن کتان و روغن شاهدانه
- افزایش شادابی و زیبایی موهای مجعد
- بهبود حالت پذیری موهای وز و مجعد
- برطرف کننده خشکی موها
- عاری از ترکیبات مضر و حساسیت زا
- حاوی پاک کننده های بی خطر و ملایم
- تغذیه رسان و تقویت کننده عمقی تارهای مو

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

قبل از خرید شامپو موهای وز و مجعد اینسایت باید بدانید…

افراد دارای موهای مز و مجعد همواره با مشکل عدم حالت پذیری موها درگیر بوده و یکی از دغدغه های مهم آنها از بین بردن حالت وزی موها می باشد. خشکی بیش از حد و از بین رفتن رطوبت طبیعی و متعادل تارهای مو مهمترین عامل ایجاد کننده حالت وزی در تارهای مو می باشد. رطوبت رسانی و تقویت عمقی موها برای از بین بردن گره و وز موها تاثیر زیادی در افزایش حالت پذیری آنها و بهبود جلوه ظاهری آنها دارد. برند اینسایت با تمرکز بر حفظ زیبایی و رفع مشکلات انواع موها، محصولاتی به صورت تخصصی برای مراقبت از موها معرفی و عرضه کرده است. شامپو موهای وز و مجعد اینسایت از محصولات این برند برای کمک به رفع مشکلات موهای وز و مجعد می باشد.

تشدید خشکی موها سبب افزایش مشکلات ایجاد شده در تارهای مو و عدم حالت پذیری آنها شده و علاوه بر ایجاد جلوه ای ناخوشایند، موجب به خطر افتادن سلامتی موها نیز می شود. یکی از نیازهای مهم تارهای مو برای ترمیم و نوسازی موهای آسیب دیده، نیاز به عوامل مغذی و رطوبت می باشد. از این رو رطوبت رسانی مداوم به موها از اقدامات مهم برای حفظ شادابی و زیبایی آنها می باشد. محصولات زیادی در این زمینه روانه بازار شده اند. بدین ترتیب انتخاب محصولی مناسب نیازمند دقت و بررسی محتویات و خواص محصول می باشد.

مزایای شامپو موهای وز و مجعد اینسایت

فرمولاسیون شامپو موهای وز و مجعد اینسایت سرشار از عصاره های طبیعی برای رفع خشکی و وزی موهای خشک و مجعد می باشد. این شامپو با بهره گیری از عصاره بذر کتان به عنوان عامل مغذی و تقویت کننده عمقی، تارهای مو را به طور عمقی تغذیه رسانی کرده و حالت وز، گره خوردگی و کرک های ایجاد شده در تارهای مو را از بین می برد. شامپو موهای وز و مجعد اینسایت محصولی حرفه ای و کاملا تخصصی برای رفع مشکلات موهای وز و مجعد بوده و تاثیر بسزایی در بازگرداندن حالت پذیری و شادابی از دست رفته به تارهای مو دارد.

کمپلکس رفع کننده وز و فر مو به کار رفته در ساختار شامپو موهای وز و مجعد اینسایت شامل کره کاکائو، روغن کتان و روغن شاهدانه بوده و نقش موثری در رفع فر و وز موها و افزایش نرمی و لطافت آنها دارد. این شامپو همانند دیگر محصولات برند اینسایت عاری از وازلین است زیرا این عامل سبب عدم اکسیژن رسانی به پوست سر و تارهای مو شده و تاثیر زیادی در تضعیف موها دارد. همچنین شامپو موهای وز و مجعد اینسایت فاقد سیلیکون و دیگر ترکیبات مضر و حساسیت زا بوده و با استفاده از پاک کننده ای مشتق از نارگیل موها را پاکسازی کرده و به طور عمقی تقویت می نماید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
900 میل
ویتامین
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو