لطفا چند لحظه صبر نمائید

شامپو گزنه کورپورسانو مخصوص موهای چرب 300 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

شامپو گزنه کورپورسانو موجب تقویت موهای شما می‌شود. این شامپو با تنظیم ترشحات غدد چربی پوست سر شما موجب می‌شود تا مجبور نباشید به طور مکرر موهای خود را بشویید.

آماده ارسال

390,000 تومان
معرفی

نقد و بررسی شامپو گزنه کورپورسانو

شامپو گزنه کورپورسانو یکی از شامپوهای باکیفیت برند Corpore Sano بوده که در اسپانیا فرموله و تهیه شده است. پایه این شامپو براساس ترکیبات گیاهی همچون عصاره گزنه، نارون کوهی و لیمو شکل گرفته است. شامپو گزنه مخصوص موهای چرب بوده و با ترکیبات موثر موجود در خود چربی پوست سر را تنظیم می‌کند. با تنظیم چربی پوست سر دیگر شما مجبور نیستید که به دلیل چربی موهایتان به طور مکرر به فکر شستن آنها باشید. این محصول محرک رشد موهاست و با تاثیر در کاهش ریزش موها، به حجم‌دهندگی آنها کمک می‌کند. ترکیبات گیاهی موجود در شامپو کورپورسانو نرمی، لطافت و درخشندگی را به موهای شما هدیه می‌دهد.

تاثیر گزنه روی موها

گزنه گیاهی علفی است که ساقه آن چهار گوش بوده و به طور قائم تا ارتفاع یک متر رشد می‌کند. این گیاه در خرابه ها ،‌باغ‌‎ها و نقاط مرطوب که چهارپایان از آن عبور می‌کنند به حالت خودرو می‌روید. ریشه گزنه خزنده بوده و در ناحیه‌ای که سبز می‌شود کم کم تمام منطقه را فرا می‌گیرد. این گیاه موجب تصفیه‌ خون، بهبود بیماری تب یونجه، پروستات و تقویت موها می‌شود. محققان می‌گویند گزنه برای ریزش مو معجزه می‌کند و در مدتی کوتاه سبب رویش مجدد موهایی که ریخته‌اند، می‌شود. گزنه در بسیاری از شامپوهایی که مخصوص موهای چرب هستند، کاربرد دارد چون این گیاه در کنترل سبوم ترشح شده از پوست، نقشی موثر دارد.

برای براق شدن و جلا دادن به موها بعد از شستشوی سر، اگر موها را با چای گزنه ماساژ دهید، تاثیر شگفت‌انگیز آن را خواهید دید. به جز مواردی که گفته شد گزنه برای بهبود بسیاری از بیماری‌های پوستی نیز موثر است مثلا اگر به طور مداوم آن را روی زگیل بمالید، می‌تواند زگیل را برای همیشه از بین ببرد. گزنه به برطرف شدن کهیر نیز کمک کرده و همچنین ضماد آن دردهای عضلانی را برطرف می‌کند. قرار دادن برگ گزنه روی بدن، دردهای رماتیسمی را نیز تسکین می‌بخشد.


ویژگی های شامپو گزنه کورپورسانو

  • حاوی عصاره گزنه، نارون کوهی و لیمو
  • تنظیم کننده ترشحات غدد چربی
  • تقویت‌کننده و نرم‌کننده مو
  • ضد ریزش، محرک رشد مو
  • کاهش شستشوی مکرر مو
  • مناسب موهای چرب

حجم دهنده مو


ترکیبات

آب، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، عصاره گیاه گزنه، عصاره نارون کوهی، عصاره لیمو، لوریل لاکتات، گلیسیریت-2 کوکوات، گلیسیرین، دی پتاسیم گلیسیرهیزات، پلی کوانترنیم-10، روی پی سی ای، عطر،تتراسدیم گلوتامات دی اکتات، سیتریک اسید، سدیم کلراید، آندیکلنامیدوپروپیل تریمونیم متو سولفات، گیکول دی استئارات، بنزیک اسید، الکل، فنوکسی اتانول، پروپیلن گلیکول، دی هیدرواستیک اسید، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات


چطور مصرف کنیم

مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته ماساژ دهید، چند دقیقه صبر کرده و سپس با آب فراوان بشویید.


لطفا دقت کنید

دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود.

از تماس شامپو با چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
ارگانیک گزنه و نارون کوهی
شماره مجوز
8456807082265991
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو