لطفا چند لحظه صبر نمائید

فوم اصلاح صورت نیوآ مدل دیپ 200 میل


0.0 (0)
بدون دیگاه

-نرم کننده و مرطوب کننده
-حاوی زغال فعال
-محافظ پوست
-اصلاح روان و تمیز
-مناسب پوست های نرمال
-فاقد الکل

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

عموما اصلاح صورت با تیغ کار دشواری برای آقایان میباشد به همین دلیل برای داشتن اصلاحی آسان و پوستی نرم پس از اصلاح صورت توصیه میگردد از انواع کف ریش و یا ژل های اصلاح استفاده نمایید .

فوم اصلاح صورت نیوآ مدل دیپ یکی از محصولات خوب شرکت نیوآ بوده که دارای مزیت های بسیاری میباشد .

این محصول به شکل اسپری ای استوانه ای شکل پمپی به رنگ کاملا مشکی و دارای درب حفاظتی میباشد که برای استفاده تنها کافیست قسمت پمپ این محصول را فشار دهید تا کف ریش آماده با رایحه ای بسیار عالی جهت استفاده بیرون بیاید.

این محصول دارا بودن فناوری «Ultra Guide» اصلاحی تمیز، بی‌نقص و آسان را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد و با لیز کردن سطح پوست صورت باعث استفده روان از تیغ بر روی صورت میگردد

سری Deep Dimension برند نیوآ غنی شده با زغال سیاه فعال است . زغال سیاه نقش مهمی در در جذب و پاکسازی سموم و آلودگی های روی پوست ایفا مینماید و با پاکسازی لایه های مرده پوستی سبب درخشندگی پوست صورت می شود
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
پوست معمولی
حجم
200 میلی لیتر
بدون الکل
دارد
عصاره
ندارد
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
آلمان
شماره مجوز
65656565656565656
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو